روغن زیتون فرابکر سابروسو تنها روغنی که پادشاه عربستان از آن مصرف می کند

آنتی اکسیدان های موجود در روغن زیتون ممکن است به محافظت از بدن در برابر آسیب سلولی که می تواند منجر به طیف وسیعی از بیماری ها و بیماری ها شود، کمک کند.

روغن زیتون فوق بکر طعم تلخی دارد، روغن زیتون فرابکر سابروسو اما حاوی آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به انواع دیگر است، زیرا کمترین فرآوری را انجام می دهد.

در این مقاله، درباره فواید روغن زیتون برای سلامتی بیشتر بدانید و ایده هایی در مورد نحوه استفاده از آن بیابید. روغن زیتون از زیتون، میوه درخت زیتون، به دست می آید.

زیتون یک محصول سنتی منطقه مدیترانه است. مردم با فشار دادن زیتون کامل روغن زیتون درست می کنند. مردم از روغن زیتون در آشپزی، لوازم آرایشی، دارویی، صابون و به عنوان سوخت چراغ های سنتی استفاده می کنند.

روغن زیتون در اصل از دریای مدیترانه آمده است، اما امروزه در سراسر جهان محبوبیت دارد. در رژیم غذایی، افراد زیتون را در روغن زیتون یا آب نمک نگهداری می کنند. آنها آنها را کامل یا خرد شده می خورند و به پیتزاها و غذاهای دیگر اضافه می کنند.

آنها می توانند از روغن زیتون برای نان، برای ریختن روی پاستا، در پخت و پز یا به عنوان سس سالاد استفاده کنند. برخی از افراد آن را با قاشق برای اهداف دارویی مصرف می کنند.

مطالعات بسیاری به فواید سلامتی روغن زیتون پرداخته اند. روغن زیتون فوق بکر که بهترین روغن موجود است، سرشار از آنتی اکسیدان است که به جلوگیری از آسیب سلولی ناشی از مولکول هایی به نام رادیکال های آزاد کمک می کند.

رادیکال های آزاد موادی هستند که بدن در طول متابولیسم و سایر فرآیندها تولید می کند. آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را خنثی می کنند.

اگر رادیکال های آزاد بیش از حد ایجاد شوند، می توانند باعث استرس اکسیداتیو شوند. این می تواند منجر به آسیب سلولی شود و ممکن است در ایجاد برخی بیماری ها از جمله انواع خاصی از سرطان نقش داشته باشد.