صادر کارتن پست به کشور های خاورمیانه با موفقیت انجام شد

اغلب، پلاستیک ها از مواد پتروشیمی، یعنی از نفت ساخته می شوند. برای استخراج یک بشکه نفت که به معنی انتشار حدود 63 کیلوگرم دی اکسید کربن است.

از طرف دیگر کارتن پست در تولید خود زباله تولید نمی کند، مقرون به صرفه و قابل بازیافت است. بنابراین همیشه گزینه ای پایدارتر و جذاب برای بسته بندی و ارائه محصولات شماست.

این فرآیند در یک پالایشگاه آغاز می شود، جایی که نفت خام تقطیر می شود و اجزای آن جدا می شود. حاصل این اجزاء به اصطلاح نفتا است که برای تولید پلاستیک ضروری است.

بر اساس گزارش سازمان ملل، سالانه 8 میلیون تن زباله پلاستیکی به اقیانوس ها سرازیر می شود. از طریق آبراه ها می رسد و در رودخانه های اصلی جهان و شاخه های اصلی آنها متمرکز است.

اگر این اعداد درست باشد، اقیانوس‌ها تا سال 2050 بیشتر از ماهی‌ها پلاستیک خواهند داشت. کمک به مهار این روند و آلودگی ناشی از استفاده بیش از حد از پلاستیک در زندگی روزمره ما وظیفه همه است.

پاسخ روشن و واضح است: پلاستیک. ماده ای که تجزیه آن بسته به نوع آن زمان زیادی طول می کشد، بین 100 تا 10000 سال تجزیه می شود. علاوه بر این که فرآیند تولید آن برای محیط زیست بسیار آلاینده است.

شما می‌توانید با تمام گزینه‌های موجود در وب‌سایت ما مشورت کنید یا از بخش فروش ما درخواست کنید که نیازهای خود را مشخص کند. یکی از مزایای استفاده از مقوا نسبت به پلاستیک، تطبیق پذیری و سازگاری آن با انواع بسته‌بندی، اندازه‌ها، طرح‌ها و غیره است.

اگر می خواهید مراقب محیط زیست باشید و از بسته بندی های کمتر آلوده کننده و محترمانه استفاده کنید، مقوا راه حل است.

در اینجا پست وبلاگ دیگری را برای شما می گذاریم که در آن می توانید تمام اطلاعات مربوط به مقوای بازیافتی و گزینه های مختلف موجود در وب را بیابید، اینجا را کلیک کنید.