کاشی و سرامیک | بازرگانی کاشی و سرامیک مدرن و درجه یک در کشور

کاشی وسرامیک  هر دو جزو عناصر اصلی یک ساختمان مسکونی هستند. که کاشی و سرامیک ها عضو هایی هستند که دربرابر نفوذ اب به داخل ساختمان جلوگیری می کنند.

موارد استفاده کاشی ها بیشتر در بدنه  ساختمان می باشد و سرامیک ها بیشتر برای کف ساختمان مور استفاده قرار می گیرند. مقاومت و پایداری سرامیک ها نسبت به کاشی ها بیشتر است و موارد استفاده بیشتری را نیز دارند. کاشی ها و سرامیک ها در در طرح های  مختلف و سایز های مختلف وجود دارند که شما می توانید هر کدام را به سلیقه خود انتخاب کنید.

تعریف کاشی : کاشی به قطعه سنگی مصنوعی گفته می شود طول و عرض ان مختلف بوده و ضخامت ان چند میلی متر می باشد و یک روی ان دارای سطحی شیشه ای بوده و کاملا صاف و صیقلی است. کاشی محصول سرامیکی است که در ساختمان ها کاربرد و اهمیت ویژ ای دارا هستند. کاشی ارس برای تزعین جداره داخلی و خارجی ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق کاری مورد مصرف قرار می گیرد. وازه کاشی از نام شهر کاشان کرفته شده که در اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مشهور بوده است.

یک قطعه کاشی از دو قسمت تشکیل شده است :

1_ قطعه سفالی که قسمت اصلی و استخوان بندی کاشی را تشکیل می دهد.

2_ لعاب روی کاشی که ماده ای است شیشه ای و قسمت رویی ان را تشکیل می دهد.

یکی از مهم ترین عوامل در صنعت کاشی ان است که این دو ماده را طوری انتخاب کنند که ضریب انبساط انها مساوی باشد و با هم متفاوت نباشد.

کاشی وسرامیک | بازرگانی کاشی و سرامیک مدرن و درجه یک در کشور

فروش بهترین کاشی و سرامیک ایرانی

فروش بهترین کاشی و سرامیک ایرانیکاشی فروشی های زیادی در سطح شهر وجود دارند که شما می توانید برای خرید کاشی به انها مراجعه کنید. البته فروشگاه اینترنتی کاشی بسیاری نیز وجود دارد که شما می توانید با مراجعه به این وب سایت ها تنوع کاشی ها را ببینید و هر کدام را که خواستید سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

بهترین کاشی و سرامیک ایرانی مربوط به کارخانجات کاشی استان یزد می باشد. که کاشی و سرامیک میبد یزد جزو بهترین تولید کنندگان کاشی در ایران می باشد.

نمایندگی پخش و فروش کاشی و سرامیک درجه یک

نمایندگی پخش و فروش کاشی و سرامیک درجه یکنمایندگی های زیادی در سطح شهر های مختلف وجود دارد که و ظبفه پخش کاشی و سرامیک را در سطح شهر به عهد دارند. و حتی مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید راحت  و اسان به این مراکز مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

شما حتی می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف قیمت انواع کاشی طلایی و مدل های مختلف کاشی ها را مشاهده کنید و هر کدام را که خواستید سفارش دهید و حتی می توانید لیست قیمت کاشی و سرامیک مرجان ، قیمت سرامیک کف ۸۰ ۸۰ و قیمت کاشی سرویس بهداشتی را نیز می توانید از وب سایت شرکت ما بدست اورید به قیمت  درب کارخانه و کم ترین قیمت ممکن. 

شرکت واردات و صادرات کاشی و سرامیک در کشور

شرکت واردات و صادرات کاشی و سرامیک در کشورشرکت واردات کاشی در ایران بسیار کم است یا می توان گفت اصلا وجود ندارد چرا که در ایران تولیدی کاشی و سرامیک بسیار زیاد است که به راحتی می توانند مایحتاج مورد نیاز کشور را در یک روز کامل فراهم کنند.اما صادرات کاشی به کشور های دیگر بسیار زیاد صورت می گیرد و می توان گفت که نیمی از تولیدات روزانه هر کارخانه ای به کشور های خارج صادر می شود چرا که کاشی استخری و سرامیک های ایرانی بهترین کیفیت و مقاومت را دارا هستند.

انواع برند معتبر کاشی و سرامیک در بازار ایران

انواع برند معتبر کاشی و سرامیک در بازار ایرانکاشی و  سرامیک تبریز یکی از انواع برند های معروف در ایران است که جزو بهترین تولید کنندگان کاشی و سرامیک در ایران می باشد.

قیمت کاشی و سرامیک اصفهان  و تبریز  و کیفت انها تقریبا مانند هم است و در یک سطح مقاومت قرار دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.