کاشی های استخر و آبگرم

کاشی‌های موزاییک شیشه‌ای با کیفیت و کاشی‌های سرامیکی خط آب ما از تولیدکنندگان برجسته اروپایی در ایتالیا و پرتغال تهیه می‌شوند و به‌طور ویژه برای شرایط استخر استرالیا طراحی شده‌اند. از رنگ‌های آبی روشن و رنگ‌های سفید برای استخرهای امروزی، تا آبی‌های عمیق اقیانوسی یک استخر سنتی یا سبز برای استخرهای استوایی، طیف گسترده‌ای از کاشی‌های استخر ما برای همه بودجه‌ها و سبک‌ها مناسب است.

انتخاب کاشی مناسب استخر

چه در حال نصب یک استخر جدید باشید و چه استخر فعلی شما نیاز به یک بازسازی خوشایند دارد، انتخاب کاشی های مناسب استخر برای محوطه استخر شما می تواند چالش برانگیز باشد. چندین چیز وجود دارد که باید در نظر بگیرید و کاشی های اطراف استخر شما به اندازه بدنه داخلی استخر مهم هستند. کدام رنگ و نوع کاشی را انتخاب می کنید، چه اندازه کاشی را انتخاب می کنید، کدام کاشی با شکل استخر کار می کند، آیا تمیز کردن آنها آسان است، بادوام هستند و آیا همه اینها در بودجه شما قرار می گیرد؟ بیایید آن را تجزیه کنیم.

اگر بودجه سختی دارید، کاشی های سرامیکی یا چینی سنتی انتخاب کاشی استخر برای بسیاری از صاحبان استخر است. اگر خوشحال هستید که کمی بیشتر پر کنید، کاشی های شیشه ای استخر راهی عالی برای جان بخشیدن به استخر شما هستند. کاشی‌ طلایی شیشه‌ای این قابلیت را دارند که در شرایط نوری مختلف یا زمانی که آب روی آن‌ها جریان دارد، برق بزنند. آنها همچنین بسیار بادوام هستند و کمتر احتمال دارد فرسوده شوند، محو شوند یا تغییر رنگ دهند.

مناطقی از استخر خود که باید کاشی کاری را در نظر بگیرید عبارتند از:

دیوارها و کف ها: با یک طرح کاشی ساده آن را حفظ کنید یا با کاشی های موزاییک تزئینی ظاهری ایجاد کنید.
کاشی خط آب: اینها کاشی هایی هستند که در زیر لبه استخر شما قرار می گیرند تا سطح آب ایده آل را مشخص کنند و به راحتی تمیز شوند.
عرشه استخر: کاشی های ضد لغزش را برای ناحیه اطراف استخر خود در نظر بگیرید، به خصوص اگر بچه های خردسال دارید.
مقابله: بسیار شبیه به قاب عکس، مقابله مرزی استخر است که ساختار استخر را از عرشه استخر جدا می کند.
پله‌ها: بسته به ساختار استخر شما، آج‌های پله زیر آب به تعریف بخش‌های استخر و ایجاد محیط امن‌تر کمک می‌کنند.

 

بهترین انتخاب کاشی استخر

مهم نیست که استخر شما چقدر بزرگ یا کوچک باشد، کاشی های استخر ما جلوه ای عالی به فضای استخر شما می بخشد و برای چسباندن بخش های کوچک کاشی می توانید از چسب کاشی کوچک استفاده  کنید.

طیف گسترده ای از کاشی های استخر با کیفیت ما در بیش از 200 رنگ مختلف وجود دارد که عبارتند از:

موزاییک چینی لعابدار 75mm x75mm
موزاییک شیشه ای 20mm x 20mm
موزاییک شیشه ای 41mm x 41mm
کاشی های سرامیکی 200mm x 200mm خط آب
آج های پله ای 150 در 60 میلی متر

چرا نمی توانید از کاشی های معمولی دیوار یا کف استفاده کنید؟

در حالی که همه کاشی های سرامیکی برای مناطق مرطوب مانند حمام مناسب هستند، همه کاشی ها برای استخر مناسب نیستند. کاشی‌های استخر برخلاف کاشی‌ چسبی دیوار یا کف، جذب آب کمی دارند، بنابراین اگر ترک‌های جزئی در لعاب ظاهر شود، رطوبت از بدنه کاشی نفوذ نمی‌کند. موزاییک ها نیز باید به روش صحیح پشتیبان شوند، بنابراین مش پشتی به مرور زمان پوسیده نمی شود و نگه داشتن کاشی را آزاد می کند و باعث می شود آنها یکی یکی بیفتند. موزاییک‌های شیشه‌ای ما از سیستم Trend PLUS استفاده می‌کنند که یک تکیه‌گاه از پیش نصب شده واکنش‌پذیر پلی‌اورتان است که هر کاشی را به همسایه‌اش نگه می‌دارد.

قیمت چسب کاشی و سرامیک

مزایای استخر با کاشی کامل

در مورد حصار که آیا شما باید با یک استخر تمام کاشی و یا یک رندر بر اساس سیمانی؟ پوشش استخر با کاشی به دلیل ظاهر کلی، صافی و دوام آنها، نمای بهتری را ارائه می دهد. در انتخاب رنگ نیز حق انتخاب بیشتری دارید. با بیش از 50 سال تجربه در صنعت، تیم متخصص در لوازم کاشی و سرامیک می تواند به شما کمک کند دقیقاً آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید.