نکات مهمی در مورد انتخاب بهترین کاشی استخر

کاشی ها از جمله ویژگی های ضروری هستند که به استخر شما فضای هنری بیشتری می بخشند. اگر علاقه مند به افزودنی های دیگر مانند عرشه، مناظر و نور هستید، این ارزش گذاری ممکن است بالاتر باشد. انتخاب کاشی مناسب برای استخر، بخش مهمی از فرآیند طراحی است. ممکن است به دلیل گزینه های زیادی که در بازار برای شما وجود دارد، این تصمیم تا حدودی سخت باشد. انتخاب شما در مورد رنگ و نوع کاشی ارس استخر برای ترکیب باید بر اساس دوام و جذابیت باشد. هیچ استخری بدون درخشش زیباترین کاشی ها در آب کامل نمی شود. یاد بگیرید که هنگام انتخاب بهترین نوع کاشی استخر چه نکاتی را باید در نظر بگیرید.

در اینجا 9 نکته برای انتخاب بهترین انواع کاشی استخر آورده شده است:

1. هزینه را در نظر بگیرید

بودجه یک ابزار ضروری هنگام برنامه ریزی است. هزینه استخر از نظر  تاجر سنگ قیمتی ممکن است در برخی موارد اغراق آمیز باشد. اگر استخر بزرگی دارید، ممکن است لازم باشد بر روی برآورد بودجه تمرکز کنید که فرآیند تصمیم گیری شما را هدایت می کند. مقایسه گزینه ها و طرح های مختلف ضرری ندارد. با این حال، تخمین های بودجه شما باید بیشتر در جهت کیفیت به جای زیبایی شناسی تنظیم شود. هنگام تعیین محدودیت بودجه، باید بیشتر روی دوام تمرکز کنید. کاهش هزینه ها در کوتاه مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود، اما تمرکز بر کیفیت باعث می شود استخر شنای شما بیشتر دوام بیاورد.

2. زیبا خوب است، اما ایمنی یک اولویت است

ممکن است مشتاق طراحی استخری باشید که برجسته باشد. انتخاب زیباترین کاشی می تواند در کوتاه مدت به شما رضایت دهد، اما باید بیشتر نگران ایمنی عزیزان یا مشتریان خود باشید. احتمالاً کاشی‌هایی را پیدا می‌کنید که رنگ‌ها و طرح‌های شگفت‌انگیزی دارند، اما تصمیم برای رضایت دادن به یک کاشی خاص باید بر اساس سایر ویژگی‌های اضافی مانند مقاوم در برابر لغزش باشد.

3. پرسلن را برای یک کار ساده در نظر بگیرید

قبل از اینکه در مورد کاشی استخر ترجیحی خود تصمیم بگیرید، ممکن است لازم باشد تفاوت بین کاشی های مختلف بر اساس مواد را درک کنید. مشاوره گرفتن از طریق مشاوره با یک متخصص می تواند به شما کمک کند تا بهترین گزینه را انتخاب کنید. بسته به بودجه، پرسلن محبوب ترین کاشی طلایی استخر است. اگر علاقه مند به صرفه جویی در هزینه ها هستید، چینی بهترین گزینه شماست. اکثر طرح های استخر این گزینه را در نظر می گیرند زیرا چینی به راحتی در دسترس و ارزان است. اگر با چینی متخصص کار می کنید ممکن است برای ایجاد طرح های موزاییکی زیبا که برجسته هستند استفاده شود.

4. کاشی های استخر سنگی طبیعی و مقاوم در برابر لغزش هستند

شما ممکن است مشتاق یک ظاهر طبیعی برای استخر خود باشید. در این صورت، ممکن است برای بهبود ظاهر طبیعی، سنگ را تکمیل کنید. سنگ ها جلوه های زیبای ضد عفونی می کنند. همچنین با کاشی های سنگی احساس امنیت بیشتری خواهید کرد زیرا در مقایسه با سایر مواد در برابر لغزش بسیار مقاوم هستند. ماسه سنگ، سنگ آهک و گرانیت برخی از گزینه های استانداردی هستند که ممکن است در هنگام استقرار کاشی های سنگی استخر در نظر بگیرید و این نوع کاشی های سنگین با هیچ نوع چسبی حتی با چسب کاشی استخری کوچک هم نمی چسبد.

5. کاشی‌های استخر شیشه‌ای به کلاس خود اضافه کنید

کاشی های شیشه ای راهی مطمئن برای افزودن آن حس تجمل هستند. شیشه به گونه ای می درخشد و خیره می شود که به استخر شما شکوه می بخشد. اگر شما مشتاق هستید که با طراحی استخر دیدنی و جذاب بروید، این بهترین گزینه برای شماست. تنها نقطه ضعف کاشی شیشه ای استخر هزینه آن است. در مقایسه با سنگ و چینی، شیشه گرانتر است و ممکن است مستعد لغزش باشد. هنگام در نظر گرفتن بهترین گزینه برای کاشی استخر، انتخاب های شما نامحدود است.

6. سبک یک معامله شکن است

قبل از شروع فرآیند کاشی کاری، باید سبک های مختلف موجود را در نظر بگیرید. سبکی که در نظر می گیرید ممکن است بر عوامل دیگری مانند تمیز کردن نیز تأثیر بگذارد. اگر به فکر استفاده از کاشی بزرگتر هستید، احتمالاً هزینه کمتری برای نگهداری خواهید داشت. کاشی های بزرگتر درزهای کمتری دارند به این معنی که آلودگی کمتری وجود دارد. نگهداری از استخر می تواند کار سنگینی باشد. بنابراین، ممکن است داشتن کاشی های بزرگتر را به عنوان وسیله ای برای کاهش هزینه های تمیز کردن در نظر بگیرید.

کاشی های کوچکتر برای طرح های فریبنده مناسب هستند. استخرهای شنا همه چیز در مورد تاثیرگذاری است. اگر علاقه مند به طراحی الگوهای دقیق و جذاب هستید، کاشی های استخر کوچکتر برای شما کار خواهند کرد. اکثر صاحب خانه ها به دلیل پیچیدگی کاشی های استخر به سراغ کاشی های کوچکتر می روند. اگر با یک متخصص خلاق کار می کنید، یک کاشی استخر با اندازه کوچکتر می تواند ایده ای عالی در ایجاد طرح های موزاییک باشد. اگر علاقه مند به انتخاب مناسب ترین کاشی های استخر هستید، ممکن است استخر شما به یک اثر هنری تبدیل شود.

کاشی چسبی

7. رنگ کاشی استخر مهم است

طراحی استخر یک چیز است، اما تصمیم گیری در مورد رنگی که به بهترین وجه حال و هوا را تعریف می کند بسیار مهم است. شاید از خود بپرسید که چگونه رنگ کاشی استخر را انتخاب کنید که به بهترین وجه مناسب استخر شما باشد. خوب، این تصمیم به عوامل مختلفی بستگی دارد. ممکن است کاشی های استخر خود را با رنگ غالب دکوراسیون خانه هماهنگ کنید. همچنین ممکن است در نظر داشته باشید که استخر خود را روشن کنید

h رنگ های روشن تر کاشی‌های سفید استخر اغلب فضای آرامش‌بخشی به شما می‌دهند که باعث می‌شود بخواهید مدت بیشتری در استخر بمانید. همچنین اغلب تمایل دارید که به دلیل طرح رنگی، متوجه افزایش آشکار عمق استخر شوید. اگر مشتاق ظاهری تمیز و یکنواخت هستید، کاشی‌های سفید استخر می‌توانند این تاثیر منحصر به فرد را برای شما تضمین کنند. رنگ به دلیل اثر بازتابی که آب روی کاشی و سنگ قیمتی استخر دارد اهمیت دارد. هنگام انتخاب بهترین کاشی استخر، ممکن است رنگ های مختلف دیگری برای انتخاب داشته باشید.

8. کاربران معمولی خود را در نظر بگیرید

شما انواع مختلف، سبک ها و مواد مورد استفاده در طراحی کاشی های استخر را ارزیابی کرده اید. اکنون زمان تصمیم گیری است. تصمیم نهایی شما در مورد اینکه به چه چیزی رضایت دهید باید بیشترین استفاده از استخر را در نظر بگیرید. این امکان تصمیم گیری در مورد یک گزینه خاص را فراهم می کند. به عنوان مثال، اگر بچه ها بیشتر از بزرگسالان به استخر رفت و آمد می کنند، عاقلانه است که به سراغ کاشی های استخر سنگی بروید نه کاشی های شیشه ای.

9. تعمیر و نگهداری کاشی استخر ترجیحی شما بسیار مهم است

شما مطمئن هستید که انتخاب درستی برای کاشی های استخر خود انجام داده اید. با در نظر گرفتن دوام، جذابیت و ایمنی، آخرین نگرانی شما ممکن است تعمیر و نگهداری باشد. کاشی های استخر اغلب به دلیل پویایی اطراف استخرها به سرعت کثیف می شوند. اطمینان حاصل کنید که هنگام تمیز کردن هر نوع کاشی، مشاوره و راهنمایی صحیح را از یک متخصص در مورد هزینه و پیچیدگی های مربوط به آن دارید. بر اساس چنین بینش هایی در مورد انواع کاشی هایی که نیاز به نگهداری کمتری دارند، بهتر مطلع خواهید شد. در استخر سازان صحرا، تمام نیازهای تعمیر و نگهداری کاشی استخر شما با حرفه ای و دقت انجام می شود.