فرش 9 متری عظیم زاده کادوی تولد ولیعهد عربستان

قالیچه های پشم بنی اوارین نیز دست بافت زنان بربر است. آنها با فرش 9 متری عظیم زاده ضخیم و ابعاد بزرگ مشخص می شوند، رنگ آنها سفید با نقوش الماس سیاه است.

بدیهی است که بسیاری از فرش های بربر مطلوب دیگر نیز وجود دارد، اما برای شناخت بهتر آنها باید به متخصصان مراجعه کنید (که من نیستم.

البته تزئینات بربری مراکشی نیز وجود دارد که فرش های بربر از آن سرچشمه گرفته اند. در سال‌های اخیر، به نفع سبک بوهمی، تجدید علاقه‌ای را تجربه کرده است.

باید گفت که صنایع دستی مراکشی توجه داشته باشید که تونس از آن گذشته نیست، اما کمتر شناخته شده است در حال شکوفایی است و قیمت ها مقرون به صرفه است.

هنگامی که ما در مورد دکوراسیون بربر صحبت می کنیم، در گوش اروپایی ما، بیش از هر چیز یک اصطلاح کلی است، که به این سبک مدیترانه ای الهام گرفته شده از تزئینات مغرب، تأثیرات بیابان اشاره کنیم. همچنین می‌توانیم از سبک قومی به معنای وسیع صحبت کنیم.

با این حال، لزوماً نیازی به اتخاذ این سبک ندارید، یا حتی برای اتخاذ این فرش‌های بربری به سبک قومی شیک می‌روید. آنها به هر دکوری، قدیمی یا معاصر، صنعتی یا طراحی، حداکثری یا مینیمالیسم، اسکاندیناویایی، صنعتی می لغزند. فرقی نمی‌کند.

فرش‌های بربر با همه چیز مطابقت دارند، فقط همان‌طور که نمونه‌های زیادی که برای شما انتخاب کرده‌ام نشان می‌دهد، آن را پیدا کنید که با هماهنگی دکور شما مطابقت دارد.

من برای شما یک سری دکوراسیون داخلی با فرش های بربری، روی زمین، روی دیوار، سفید و مشکی یا در رنگ های روشن انتخاب کردم. همه چیز مجاز است.

و آنچه عالی است این است که با تمام فضای داخلی هماهنگ است: معاصر، خانوادگی، پر زرق و برق، اسکاندیناوی… آپارتمان بن گورهام، بسکتبالیست سابق سوئدی که به شدت خالکوبی شده و به یک ستاره عطرساز در استکهلم تبدیل شده است.

قالی‌های بربر صنایع دستی هستند، واضح است که من در مورد فرش‌های اصیل صحبت می‌کنم. برخی از آنها هزینه زیادی دارند و مانند آثار هنری با اشتیاق انتخاب می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.