عکس سرامیک | فروش عمده جدیدترین مدل های سرامیک

سراميك يكي از عناصر مهم در قسمت كف سازي خانه هاي ساخته شده مي باشد حتي برخي از افراد كه بهواهند خانه هاي قديمي خودرا بازسازي نمايند بايد يك مدل و طرح از سراميك را انتخاب نموده و از ان براي بازسازي كف منزل ايتفاده كنند و سرامیک البرز را روي موازييك هاي قديمي قرار بدهند .

به دليل اين كه طرح و رنگ هاي متنوعي دارندابتدا مي توانيد از فروشنده درخواست كنيد عکس سرامیک را زر پروژه هايي كه كار شده به شما نشان بدهند و سپس خود سراميك وا از تزديك ببينيد و اگر جنس. ا هم پسنديدي سفارش دهيد فقط هميشه اين نكته را بايد در نظر بگيريد كه طرح در اجرا با ان چيزي كه شما به عنوان نمونه يك عدد در مغازه مشهده مي كنيد متفاوت است .

عکس سرامیک | فروش عمده جدیدترین مدل های سرامیک

 

فروشنده بهترین مدل سرامیک و کاشی

فروشنده بهترین مدل سرامیک و کاشی

براي خريد بهترين مدل هاي سراميك و كاشي جهت سرامیک ایران کف آشپزخانه و يا اين كه طرح سرامیک دیوار پذیرایی مي ووانيد ژورنال هاي موجود را مشاهده كنيد و از ان ها يكي. ا انتخاب نماييد يكي از مدل هاي سراميك كف كت الان هم خيلي زياد از ان استقبال مي شود سرامیک کف طرح پارکت است كه اين نوع به دليل زيبايي كه به محيط مي بخشد مي تواند ناثير بسيار بالايي را در زيبايي خانه شما به ارمغان بيارورد و شكل خانه شما را به كلي تغيير بدهد . سرامیک کف قیمت هاي متنوعي دارد ولي براي مثال همين مدل سراميك پاركتي به دليل زيبايي بالايي كه دارند جزو دسته سراميك هاي گران قيمت و البته بسيار پر مشتري است كه مورد پسند خيلي از افراد نيز قرار مي گيرد .در بازار کاشی و سرامیک یزد از قیمت مناسبی برخوردار می باشد.

 

قیمت طرح های گوناگون سرامیک

قیمت طرح های گوناگون سرامیک

همان طور كه در بالا اشاره شد بعضي از طرح هاي سراميك ها به دليل حالت خاص و زيبايي كه دارند قيمت بالايي را هم دارند البته در بين سراميك هاي موجود در بازار مي توانيد مدل هاي ارزان تررا هم كه كيفيت جنسي خوبي دارند را پيدا كنيد .

مثلا در بين سراميك هاي موجود در بازار مدل سرامیک دیوار پذیرایی بسيار متنوع است و با توجه به تنوعي كه در بازار وجود دارد مي توانيد مدل هاي خاصي را هم پيدا كنيد دكه مختص منزل خودتان باشد و در هيچ جاي ديگري نديده باشيد .

سراميك هاي بعضي از شركت ها به دليل دماي بالايي كه در اثر ضربه دارند و يا ضد خط و خش هستند به دليل اين موارد مزايايي اين مدل ها قيمت بالاتري را هم دارند ولي هر چه مزاياي سراميك بالاتر باشد ارزش دادن پول بيشتر را هم دارند .

 

مرکز خرید سرامیک شیک

مرکز خرید سرامیک شیک

اگر بخواهيد براي منزل تان در تهران خريد سراميك و كاشي را انجام بدهيد مي توانيد به خيابان بهار شيرازي مراجعه كنيد در اين خيابان طرح و مدل ها بسيار خاص و زيبا هستند هم چنين مي توانيد به براي اين كه با قيمت هاي پايين تر خريد كنيد به خيابان بني هاشم مراجعه كنيد البته در اين خيابان هم طرح هاي خاص وجود دارد اما قيمت هاي شان نسبت به بقيه شركت ها پايين تر مي باشد .

به اين مراكز خريد كه رفتيد بعد از انتخاب طرح تنها كافيه متراژ مورد نظرتان را اعلام كنيد خودشان با توجه به اين كه ابعاد استاندارد سرامیک براق را مي دانند براي شما محاسبه مي كنند كه چه تعداد از اين سراميك را نياز داريد و تعداد كارتن را اعلام مي كنند .

 

انواع عکس سرامیک

انواع عکس سرامیک همان طور كه در بالا هم اشاره شد مدل هاي زيادذ از سراميك در بازار وحود دارد كه داراي عكس ها و رنگ هاي متنوعي هم مي باسند و شما به هر مركز خريدي كه مراجعه كنيد مي توانيد انواع عكس هاي سراميك را در ان جا مشاهده نماييد . يكي از شهر هايي كه در توليد سراميك و كاشي خيلي موفق مي باشد شهر اصفهان است .

قیمت کاشی و سرامیک درجه یک اصفهان بسيار مناسب است با توجه به اين كه داراي جنس فوق العاده خوب است و مشتري هايي كه از اين جنس خريدشان را انجام داده اند بسيار رازي هستند و ساليان سال سراميك هاي توليدي اين كارخانجات براشون بدون نقصي كار مي كند .

19

  1. چه سرامیکهای متنوع و زیبایی ..ما قصد تعویض سرامیک داریم و وقت اینکه تو بازار دنبال مدلها بگردیم رو نداشتیم ..چه خوبه که با این سایت مشکلمون حل میشه …بخصوص برای کف که مدل پارکتش خیلی شیکه

  2. باسلام واقعا کاشی سرامیک در طرحها ورنگهای قشنگی هستند که من خیلی دوس دارم ازاین کاشی هابرای گلخانه خریدکنم و جذابیت بالایی دارند

  3. بعضی از طرح های سراميك به دليل حالت خاص و زيبايی كه دارند قيمت بالايی نیز دارند البته در بين سراميك ها می توانيد مدل های ارزان تری هم كه كيفيت و جنس خوبی دارند، پيدا كنيد.

  4. سلام عرض ادب این نوع سرامیکا طرح ومدلهاشون خیلی قشنگه گیفیت خیلی خوبی هم دارن صاحب کارم واسه ساختمونش خریده حیلی راضیه به شما هم توصیه دارم بخری

  5. با سلام ممنون از اطلاعات اینکه‌کجا میشه سرامیک‌و کاشی خاص و مناسب پیدا کرد رو‌ همه رو داخل این سایت توضیح‌دادند مرسی

  6. با سلام تنوع محصول خیلی بالا بود
    یکی از یکی شیک تر و قشنگ تر
    واقعا نمیای قشنگی خونه یا هرجای دیگ ممنون از محصولات خوبتون

  7. من برای تعویض کف پذیرایمون که موزایک بود از سرامیک ها طرح پارکت استفاده کردم خیلی قشنگ ممنون از راهنمایی مشاور ه فروشتون

  8. سلام خداقوت
    این سرامیک ها خیلی طرح های شیکی دا رند و حتما به کسانی که خونه ی زییا و جذابی رو میخوان حتما از این سایت خرید کنید

  9. سلام خسته نباشیدمدتی درفکرهستم ک حمام واشپزخانه راسرامیک کنم ّبا دیدن این طرحهاهوش ازسرم رفت واقعا نظیرندارندحتما بایدخریدکنم دستتون دردنکنه درقیمت بایدرعایتم کنید بازنشسته هستم ممنون

  10. واقعا طرح های جذاب و دلنشینی هستن که درکنارش از کیفیت بالایی برخوردارن که به همه توصیه میکنم

  11. سلام وقت بخیر به عزیزان در مجموعه سنترسرام
    مجموعه طرح های زیبا و شکیلی داشت سرامیک جز اصلی در ساختمان سازی هست باید بهترین نوع باشه کیفیت سرامیک های سایت حرف نداره و عالیه .

  12. باسلام.
    باطرح هاورنگهای متنوع وزیباوقیمت مناسب سرامیک این سایت،منازل بابافت قدیمی تررا بصورت امروزی زیباومقاوم وشکیل کنیم.
    خانه های ساخت

  13. سلام روزتون بخیر
    چقدر این سرامیک ها عالی و متفاوت اند. ما تازه برای خونمون خریدیم و خیلی خوشحالیم از طرح بندی و تفاوت رنگاش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.