گوشت شترمرغ اصفهان با ورق طلا غذای محبوب پادشاه عربستان

گوشت لطیف آن با طعم نسبتاً برجسته شبیه گوشت گوزن و گاو است. در برخی از کشورهای آفریقایی، مانند کنیا، مصرف آن ممنوع است زیرا این گونه در آنجا شروع به تهدید می کند.

قیمت گوشت شترمرغ اصفهان موجه به نظر نمی رسد و از آنجایی که یافتن آن در فرانسه بسیار دشوار است، ممکن است از آن صرف نظر کنید… قیمت: حدود 50 یورو در هر کیلو.

گوشت قرمز و ریز، گوشت این نشخوارکننده کوچک طعم نسبتاً مشخصی دارد. برای کسانی که بوی تند را دوست ندارند، بهتر است آن را در سس یا خورش بپزند.

اما دوستداران بازی کمی گیمی می توانند آن را به صورت برشته یا استیک نیز بچشند زیرا گوشت بسیار لطیف آن بسیار خوشمزه است.پر پروتئین غنی است اما کالری کمی دارد، گوشت آن از نظر طعم شبیه گوشت گوزن است و ترجیحاً شبنم مصرف می کند.

در استرالیا بیشتر و بیشتر مصرف می شود، به ویژه به این دلیل که کانگورو دارای خواص ضد سرطان و ضد دیابت است. در فرانسه به شکل استیک و کباب پخته می شود.

این مار عمدتاً در آفریقا یا آسیا و به ویژه در چین مصرف می شود، جایی که تولید سالانه آن بیش از 10000 تن است، در ایالات متحده نیز به بازار عرضه می شود.

هر سال در ماه آوریل، در Okeene (اوکلاهاما)، مهمانی برگزار می شود که در طی آن 5 تن مار زنگی سرخ شده خورده می شود.

در حال حاضر، قوانین فرانسه فروش گوشت مار را ممنوع می کند، اما متخصصان این بخش مشتاقانه منتظر کاهش قوانین هستند تا آن را به مصرف کنندگان عرضه کنند.

به گفته متخصصان، طعم مار شبیه مرغ است به شرطی که آن را زیاد نپزید، در غیر این صورت لاستیکی می شود. در طب چینی، این گوشت در برابر برخی بیماری های قلبی عروقی، دیابت یا عفونت کلیه محافظت می کند.

صفرای مار برای سیستم ایمنی عالی شناخته شده است. اما شما باید قلبی قوی داشته باشید، زیرا طعم آن به سادگی وحشتناک است!