گربه ای که با خوردن عرق نعناع و عرق یونجه دیگر راه نرفت

یک مطالعه سال 2015 که در پزشکی مداخله و علوم کاربردی منتشر شده است ، تأثیر عصاره یونجه بر روی موشهای مبتلا به دیابت ناشی از شیمیایی را ارزیابی کرده است. محققان 40 موش را به دو گروه کنترل (یک گروه غیر دیابتی و یک گروه دیابتی) و دو گروه مداخله (هر دو دیابتی) تقسیم کردند .

در طب سنتی طبع عرق نعناع را بسیار گرم اعلام کردند.

6 گروه کنترل مواد غذایی و آب معمول را دریافت کردند. یک گروه دیابتی 250 میلی گرم در کیلوگرم عصاره یونجه به مدت 21 روز دریافت کرد. گروه دیابتی دیگر به مدت 21 روز دوز 500 میلی گرم بر کیلوگرم دریافت کردند.

پس از درمان ، دو گروه دیابتی کاهش گلوکز خون ، کلسترول ، تری گلیسیریدها و کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم “بد” (LDL) را در مقایسه با گروه کنترل دیابتی تجربه کردند.

امروزه به دلیل خواص عرق یونجه برای رحم از این محصول برای درمان استفاده می کنند.

همچنین افزایش قابل توجهی در کلسترول لیپوپروتئین با چگالی بالا “خوب” (HDL) مشاهده شد. این نتایج وابسته به دوز بود ، به این معنی که موش در گروه یونجه با دوز بالاتر پیشرفت قابل توجهی داشت.

بعضی از افراد معتقدند که خوردن عرق کاسنی در ماه آخر بارداری نی نی سایت ممکن است مضر باشد.

باز هم ، این مطالعه روی حیوانات انجام شد. بنابراین ، مشخص نیست که آیا می تواند به همان مزایا در انسان برسد یا خیر. تحقیقات بیشتر مورد نیاز است.

برخی از گیاهان دارویی و عرق نعناع برای گربه می تواند اختلالات ادراری را ازبین ببرد.

از جمله محاسبات کلیوی (سنگ کلیه) و عفونت های ادراری (UTI) از یونجه به عنوان یک ادرارآور طبیعی (“قرص آب”) استفاده می کنند.

یک مطالعه در سال 2016 بررسی کرد که گیاهان گیاهان دارویی در ایران برای درمان سنگ کلیه و ادرار استفاده می کنند. با این حال ، این مطالعه ایمنی یا اثربخشی گیاهان را ارزیابی نکرد.

  • منابع:
    1. ?What Is Alfalfa
  • تبلیغات: 
    1. چالش های استفاده از اسب برای اهداف آموزشی
    2. ارتباط بهبود سلامت شناختی با مصرف گردو
    3. خواص دارویی و اثرات مثبت قارچ شیتاکه بر سلامتی انسان
    4. استفاده از شکر برای تعادل طعم سیر ترشی