کشف پارچه رومبلی مخمل مربوط به دوره غارنشینان در غار کشف شد

در سال 2016 من یک پارچه رومبلی مخمل به رنگ خاکستری پیریت خریداری کردم، می توانید در مورد این فرآیند در این پست وبلاگ بخوانید. من اینجا هستم تا شما را در مورد چگونگی حفظ آن پس از 2 سال به روز کنم.

اول از همه، باید بدانید که من بچه یا حیوان خانگی ندارم، این مبل با من و شریکم اندرو زندگی می کند، اما هر دو ما هر روز از مبل برای استراحت جدی استفاده می کنیم.

من از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی سوالات زیادی در مورد نحوه ماندگاری آن و اینکه آیا پارچه و کوسن ها به خوبی پوشیده شده اند یا خیر، در زیر بازخورد صادقانه من است.

این پست حمایت مالی نمی‌شود، من می‌خواستم به همه شما بازخورد صادقانه ارائه دهم تا بتوانید در آینده خریدی آگاهانه انجام دهید. بالشتک‌ها: مانند جدید، بدون افتادگی، و من در آخر هفته‌های ماراتن‌های نتفلیکس یک صندلی سنگین هستم.

پارچه: فقط روی بالشتک‌های صندلی ریزش جزئی، اما شخصاً من را آزار نمی‌دهد، فقط با آن زندگی می‌کنم زیرا به سختی قابل توجه است. بالشتک ها و کناره ها کاملا نو هستند و بدون پرز هستند.

شکل کلی: کوسن ها و شکل کلی مانند نو هستند، شکل خود را حفظ کرده و همچنان محکم هستند. دقیقاً به همین دلیل است که من با مبل Ceni رفتم، زیرا مقاله به من گفت که کوسن ها محکم هستند و من می خواهم فوم سال ها دوام بیاورد و شکلش را حفظ کند.

پایه چوبی: پایه چوبی زیبا مانند نو است، حتی اگر من یک جاروبرقی تهاجمی هستم، تعجب می کنم که هیچ خط و خش وجود ندارد.

قاب: فریم کلی هنوز بسیار محکم است، فنرها هنوز هم فنر و محکم هستند، اصلاً هیچ حرکتی در قاب وجود ندارد، بسیار محکم است. تمام عکس‌های این پست به شکلی است که پس از تقریباً 2 استفاده از آن در شرایط فعلی به نظر می‌رسد.

سال ها. در کل من هنوز از خریدم بسیار راضی هستم. یافتن سبکی مانند این برای این قیمت غیرممکن است و این واقعیت که مستقیماً بدون نیاز به مونتاژ در آپارتمان من تحویل داده شد یک رویا بود.

تنها چیزی که از مقاله برای بهبود این مبل می خواهم این است که دو طرف کوسن های صندلی پارچه ای داشته باشد، آنها در حال حاضر فقط در یک طرف صندلی روکش دارند.

بنابراین من همیشه می ترسم که نوشیدنی بریزد. و قادر به ورق زدن روی کوسن نباشید. بالشتک ها و بازوها به طور کامل پوشیده شده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.