کاشی برای استخرهای شنا

با توجه به ویژگی های آنها، امکانات شنا به یک سری راه حل های کاربردی، به ویژه با توجه به انتخاب مواد و عملکرد خاص آنها نیاز دارد. هنگام انتخاب کاشی‌ها برای استخر، فراتر از ویژگی‌های زیبایی‌شناختی، مهم است که قوانین و استانداردهای ایمنی و بهداشت را در نظر بگیرید. ظروف سنگی چینی به دلیل استحکام و تطبیق پذیری خود، راه حل های متعددی را برای ساخت یا پوشش استخرهای شنا، اسپا یا مراکز سلامتی ارائه می دهند. در این محیط‌ها، قرار گرفتن مداوم مواد در معرض آب، قابلیت راه رفتن و رعایت مقررات بهداشتی و ایمنی نیازمند تخصص مهندسی خاصی است.

چسباندن کاشی روی گچ

طرح ها و طرح های استخر

پوشش استخر برای عملکرد و زیبایی آن بسیار مهم است.

قبل از انتخاب مواد، دانستن مشخصات فنی که باید داشته باشند مفید است:

  1. مقاومت بالا در برابر کلر و به ویژه محصولات/عوامل شیمیایی تهاجمی
  2. ضریب ضد آب بالا
  3. بهداشت
  4. سهولت قابل توجه تمیز کردن و نگهداری
  5. نصب آسان
  6. مقاومت طولانی مدت
  7. گزینه های سفارشی سازی گسترده
  8. سرامیک کاری دیوار حیاط

ساخت و راه اندازی استخر (خواه خصوصی، عمومی یا متعلق به یک مرکز آبگرم/سلامتی) نیز تابع قوانین ایالتی و منطقه ای است که ایمنی در داخل و اطراف استخر، فاصله از تاسیسات الکتریکی، پروتکل های بازرسی سلامت آب استخر را تنظیم می کند. و مصالح مورد استفاده در ساخت و ساز.

چرا سنگ چینی را برای استخر خود انتخاب کنید؟

صرف نظر از نوع استخری که مد نظر شماست (زیر یا بالای زمین، استخر لبه صفر یا مجهز به نردبان)، ظروف سنگی چینی می تواند بهترین انتخاب شما باشد، زیرا برای پوشش تمام قسمت های استخر مناسب است: کف و دیوارهای آن، همچنین کفپوش خارجی، محوطه کنار استخر و امکانات بهداشتی. هنگام ساخت کف های شناور در اطراف استخر، خطر لغزش و شاخص بازتاب خورشیدی (افزایش در مجاورت آب) باید در نظر گرفته شود. طیف وسیع چسب کاشی های سنگی پرسلن فلوریم نیز تطبیق پذیری زیبایی شناختی فوق العاده ای را برای تمام نیازهای سفارشی ارائه می دهد.

اولین مرحله انتخاب نوع پوشش است:انواع موزاییک، قالب های استاندارد یا اسلب های بزرگ. برای استخرهایی با اندازه کوچکتر و با اشکال غیرمعمول و پیچیده، معمولاً پوشش کاشی معرق را توصیه می کنیم. برعکس، قالب‌های استاندارد عموماً برای استخرهای بزرگ‌تر و به شکل هندسی (همانطور که در مورد هتل‌ها و امکانات ورزشی وجود دارد) در نظر گرفته می‌شوند. امروزه اسلب های با فرمت بزرگ نیز به دلیل جذابیت زیبایی شناختی و تعداد کمتر اتصالات، به طور فزاینده ای در این نوع کاربردها مورد استفاده قرار می گیرند.