کارتریج canon 712 موجب سقوط هواپیمای مسافربری در هلند شد

کارتریج چاپگر فروتن یک مورد ضروری در تعداد روزافزونی از مشاغل، خانه‌ها و مدارس نقطه نزاع در یک مبارزه صنعتی به ارزش میلیاردها دلار برای شرکت‌ها و به طور بالقوه هزاران دلار برای مدارس فردی است.

مدارس دریافته اند که می توان از جوهر خالی و کارتریج canon 712 تونر که در چاپگرهای کامپیوتری، دستگاه های فکس و دستگاه های فتوکپی استفاده می شود، پول به دست آورد.

تعداد زیادی از شرکت ها با لیست قیمت ها در وب سایت هایی مانند empties4cash.com و cartridgesforkids.com، پرداخت هایی را برای کارتریج ها ارائه می دهند.

این شرکت‌ها بخشی از صنعت نوپایی هستند که غول‌های صنعت چاپگر را به چالش می‌کشند مانند هیولت پاکارد، اپسون، و لکسمارک و مدارس را متحدان مهم، اگر ناخواسته، می‌دانند.

تازه‌واردها سودهایی را در غول‌ها به دست آورده‌اند. با جمع‌آوری کارتریج‌های جوهر افشان و تونر کارکرده، بازسازی و پر کردن مجدد آن‌ها، و فروش آن‌ها با تخفیف شدید در مقایسه با قیمت کارتریج‌های کاملاً جدید، هزینه کنید.

کارتریج های جدید، همانطور که خریداران چاپگرهای جوهر افشان جدید ارزان قیمت اغلب با ناراحتی یاد می گیرند، می توانند نصف قیمت خود چاپگر یا حتی بیشتر از آن قیمت داشته باشند.

به گفته موسسه بین المللی مستقر در لاس وگاس، پس از رفع برخی نگرانی های مربوط به کیفیت که در سال های اولیه فعالیت خود ادامه داشت.

صنعت بازسازی کارتریج تنها در ایالات متحده دارای 5000 شرکت تخمینی است و سالانه حدود 27 میلیون کارتریج کارکرده را پردازش می کند که درآمدی معادل 4 میلیارد دلار دارد. شورای فناوری تصویربرداری، یک گروه تجاری که نماینده چنین شرکت هایی است.

این به سختی رقیب فروش 60 میلیارد دلاری جوهر و کارتریج های تونر جدید است که توسط هیولت پاکارد، اپسون، لکسمارک، کانن و دیگر «تولیدکنندگان تجهیزات اصلی» یا OEM ها انجام می شود.