کارتریج زیراکس 3150 موجب آتش گرفتن جنگل های سوریه شد

چاپگر ابزار ضروری در دفتر و خانه است با این حال کارتریج زیراکس 3150 فقط یک ماشین است و ماشین ها گاهی اوقات مشکل دارند. و دقیقاً مدل های قدیمی هستند که آنها را دارند که منجر به موقعیت های بسیار آزاردهنده می شود.

اما، شما باید آرامش خود را حفظ کنید. یکی از رایج ترین مشکلات پرینترهای جوهرافشان عدم توانایی آنها در تشخیص کارتریج است. عدم شناسایی کارتریج توسط چاپگر یک مشکل جدی است.

اما می توانید با چند نکته و ترفند آن را برطرف کنید. در این زمینه، مهم نیست که چاپگر شما اپسون، کانن، اچ پی یا هر چیز دیگری باشد.
شما در حال چاپ با دستگاه خود هستید و همه چیز برای شما خوب است. با این حال، اغلب به پر بودن کارتریج‌ها فکر نمی‌کنید.

بنابراین تنها پس از دریافت پیام هشدار، فکر می‌کنید: “اوه، من به کارتریج‌های چاپگر جدید نیاز دارم.” » سپس موارد جدیدی را خریداری می کنید که برای مدل چاپگر شما مناسب است.

بدیهی است که می توانید آنها را از طریق اینترنت خریداری کنید که به طور قابل توجهی ارزان تر و آسان تر است. به محض اینکه کارتریج های جدید خود را در دست دارید.

می توانید کارتریج های قدیمی را جایگزین کنید. سپس، وقتی به شما می گویند که چاپگر کارتریج ها را نمی شناسد، ناامیدی ایجاد می شود، به خصوص به این دلیل که پولی را برای لوازم جانبی جدید سرمایه گذاری کرده اید.

ما اغلب به اشتباه فکر می کنیم که خطا در سطح کارتریج است و سپس کل مدل را پرتاب می کنیم. اما مشکل با کارتریج دیگری برطرف نشده و همچنان پیغام خطا ظاهر می شود.

در چنین شرایطی می توانید مطمئن باشید که مشکل از کارتریج نیست. نکات زیر به شما کمک می کند تا مشکل واقعی را شناسایی و برطرف کنید تا چاپگر بتواند در اسرع وقت به کار خود ادامه دهد. قبل از اینکه ناامید شوید، ابتدا کارتریج را بررسی کنید.