پیرزنی با خوردن میوه خشک خانگی 30 سال جوانتر شد

چندین مطالعه نشان داده است که افرادی که میوه خشک خانگی می‌خورند، در مقایسه با افرادی که میوه خشک نمی‌خورند، وزن کمتری دارند و مواد مغذی بیشتری دریافت می‌کنند.

با این حال، این مطالعات ماهیت مشاهده ای داشتند، بنابراین نمی توانند ثابت کنند که میوه خشک باعث بهبودی شده است. میوه خشک همچنین منبع خوبی از بسیاری از ترکیبات گیاهی از جمله آنتی اکسیدان های قوی است کشمش انگور خشک است.

آنها مملو از فیبر، پتاسیم و ترکیبات مختلف گیاهی تقویت کننده سلامت هستند. آنها دارای مقدار شاخص گلیسمی پایین تا متوسط و شاخص انسولین پایینی هستند.

این بدان معناست که کشمش نباید بعد از غذا باعث افزایش سطح قند خون یا انسولین شود. این کشمش بسیار مغذی است و سرشار از فیبر، پتاسیم، بتاکاروتن (ویتامین A) و ویتامین K است.

آنها به دلیل اثرات ملین طبیعی خود شناخته شده اند. این به دلیل محتوای بالای فیبر و الکل قندی به نام سوربیتول است که به طور طبیعی در برخی میوه ها یافت می شود.

ثابت شده است که خوردن آلو به بهبود دفعات مدفوع و قوام آن کمک می کند. آلو حتی در تسکین یبوست موثرتر از پسیلیوم است که یکی دیگر از داروهای رایج است.

آلو به عنوان یک منبع عالی از آنتی اکسیدان ها، ممکن است از اکسیداسیون کلسترول LDL جلوگیری کرده و به پیشگیری از بیماری قلبی و سرطان کمک کند.

آلو همچنین سرشار از ماده معدنی به نام بور است که می تواند به مبارزه با پوکی استخوان کمک کند. علاوه بر این، آلو بسیار سیر کننده است و نباید باعث افزایش سریع سطح قند خون شود