پسری با لیموترش در تره بار تهران به خواستگاری دختر مورد علاقه اش رفت

فیبر محلول: مرکبات سرشار از فیبر محلول به ویژه پکتین هستند که در پوست و در غشای سفید اطراف گوشت یافت می شود.

فیبرهای محلول از طریق توانایی خود در کاهش کلسترول خون، به کاهش بروز بیماری های قلبی عروقی کمک می کنند. محققان نشان داده اند که پوست لیمو در کاهش سطح کلسترول خون و کبد در حیوانات موثر است.

با این حال، علاوه بر پکتین، سایر ترکیبات موجود در پوست لیموترش در تره بار تهران می توانند در این فرآیند شرکت کنند. علاوه بر این، پکتین لیمو در مقایسه با 3 مرکبات دیگر بهترین توانایی را برای مهار رشد برخی از تومورهای سرطانی در شرایط آزمایشگاهی دارد.

از سوی دیگر، این داده ها قبل از نتیجه گیری در مورد اثرات مفید لیمو یا پکتین آهک بر سرطان در انسان نیاز به تجزیه و تحلیل بیشتری دارند.
پروتئین ها: تیمی از محققان کشف کرده اند که عصاره آب لیمو می تواند پاسخ ایمنی را در حیوانات بهبود بخشد.

این اثر را می توان به مجموعه ای از پروتئین های موجود در عصاره آب لیمو نسبت داد. همین اجزای پروتئینی می توانند در توقف تکثیر سلول های سرطانی مشاهده شده در شرایط آزمایشگاهی شرکت کنند.

در نهایت، لیمو همچنین منبع خوبی از آنتی اکسیدان ویتامین C، مس و آهن است. لیمو به لطف ترکیب منحصربفرد و محتوای رکوردی مولکول های آنتی اکسیدان، دارایی واقعی برای سلامتی است.

البته به شرطی که به طور منظم و به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متنوع و متعادل ادغام شود. بسیاری از رژیم های لاغری استفاده از لیمو و آب آن را برای تاثیر آن بر کاهش وزن تبلیغ می کنند.

نشان داده شده است که افراد چاق سطوح ویتامین C کمتری نسبت به افراد غیر چاق دارند و سطوح پایین ویتامین C با تجمع چربی در ناحیه شکم مرتبط است.

در واقع، افرادی که ویتامین C کافی مصرف می کنند، در مقایسه با افرادی که ویتامین C کم مصرف می کنند، 30 درصد بیشتر چربی بدن را در طول یک جلسه ورزش متوسط ​​اکسید می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.