نصب کاشی استخر با چسب

امروزه نصب کاشی استخر با استفاده از چسب های مخصوص بسیار رایج شده است. اين نوع چسب های پليمري كه ساختار آن ها توسط پليمرهاي تقويت شده طراحي شده در مصارف كاشي كاري استخر و سرويس بهداشتي و سونا و جكوزي کاربرد دارند. با توجه به خاصیت چسبندگی بسيار بالايي كه به علت وجود پليمرهاي پايه سيماني دارند به سطوح مختلف چسبیده و بعنوان ملات آب بندي استخر نيز مورد استفاده قرار مي گيرند.

نصب کاشی استخر با چسب

کاشی استخری حافظ

کاشی استخری حافظ کاشی و سرامیک حافظ با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت در زمینه صنعت سرامیک از نخستین مجموعه های تولید کاشی و سرامیک در کشور می باشد. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۵۵ با احداث کارخانه ای به وسعت ۴۱ هکتار در نزدیکی شهر شیراز آغاز کرده است و در سال ۱۳۹۵ با انجام تجهیز و نوسازی خطوط تولید فناوری های نوین را به عرصه صنایع کاشی و سرامیک کشور معرفی کرده و توانسته به عنوان یکی از پیشگامان این صنعت پیشرفت چشم گیری در کیفیت و کمیت محصولات خود به وجود آورد. کارخانجات کاشی و سرامیک حافظ اولین تولید کننده انبوه کاشی پرسلان پولیشی 100*100 در ایران می باشد و با بهره برداری از خطوط تولیدی کف، دیوار و پرسلان طیف گسترده ای از محصولات با کیفیت، متنوع و زیبا را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

ویژگی های بارز کاشی استخری حافظ عبارتند از:

  • جذب آب کمتر از 0.5
  • مقاوم در برابر لکه ها
  • مقاوم در برابر خط و خش
  • مقاوم در برابر خمش
  • مقاوم در برابر سایش و اسید و بازها

بطور کل تمامی موارد فنی و کیفیتی کالا در شرکت کاشی حافظ در محدوده استاندارد جهانی تعریف شده است. این کارخانه به جز شبکه فروش داخلی و برندهای خود به کشورهای همسایه شامل عراق ،افغانستان ،کشورهای اروپایی مانند بلژیک ،ایتالیا و کشورهای آفریقایی مانند کنیا صادرات خود را آغاز کرده است. امید است صنعت کاشی و سرامیک ایران روزی در رده بندی جهانی جزو کشورهای برتر این صنعت باشد.

کاشی نانو استخر

کاشی نانو استخر وجود منافذ و درزهای بسیار ریز بر روی سطح کاشی ها باعث جذب شدن ذرات خاک و غبار و همچنین نفوذپذیزی سطح در برابر مایعات ریخته شده بر سطح می شود. این نفوذ اگر اتفاق بیوفتد باعث کاهش درجه درخشندگی و جلای این محصولات خواهد شد. راه حل جلوگیری از این اتفاق استفاده از پوشش های نانوست. این پوشش ها که به نوعی مکمل لعاب و پرداخت سطح هستند با نفوذ در منافذ سطح باعث می شوند تا سطح پرداخت شده در مقابل نفوذ غبار و مایعات ایمن شده و خاصیت آب گریزی (Hydriphobicity) به سطح اضافه شود.

فرآیند اضافه کردن این پوشش نانو به سطح محصولات فرايندی زمان بر و سخت است که در آن دو ترکیب برای حداقل ده مرتبه بر روی کاشی اضافه شده و در می ان هر نویت کاشی ها مجدود در داخل کوره قرار می گیرند. لازم به توضیح است که دوام این نوع پوشش ها مادام العمر نیست و سرامیک های نصب شده پس از مدتی استفاده این خاصیت را به تدریج از دست خواهند داد. از ویژگی های این نوع از محصولات می توان به دوام بیشتر در مقابل نفوذ جرم و رطوبت و همچنین دارا بودن شفافیتی نزدیک به سطوح شیشه ای نام برد. همچنین انجام این فرآیند های زمانبر باعث افزایش هزینه های تولید و در نتیجه قیمت این نوع محصولات می گردد.

اصطلاح سرامیک سوپر پولیش معرف ویژگی سطح پرداخت شده و بسیار صیقلی سرامیک میباشد که خود باعث درخشندگی و جلای بسیار زیاد این دسته از محصولات می گردد. اما انجام این عملیات بر روی سرامیک باعث میشود تا منافذی بسیار ریز در سطح سرامیک بوجود بیاید. برای این رفع این مشکل به پوشش نانو نیاز داریم. برخی چسب ها بر پایه رزین های آکریلیک با تکنولوژی نانو ساخته شده مایعی شیری رنگ است که پس از استفاده روی سطح یا ترکیب در ملات کاملا بیرنگ میشود ترکیب در هر نوع دوغاب را به راحتی دارا بوده دارای نفوذ عالی در انواع سطح حتی چوب و آهن میباشد طریقه مصرف بصورت دوغابی یا استفاده در ملات بدین صورت مخلوط چسب نانو و سیمان و پودر سیلیس یا پودر سنگ را با هم مخلوط نموده و اگر دوغابی اجرا شود با فرچه سه دست به فاصله 12 ساعت استخر را آب بندی کنید قبل از اینکار یکدست ملات آب بندی بصورت لایه حداقل نیم سانتی متر بر روی استر سیمان استخر با ماله آهنی بکشید.

کاشی استخری ضد یخ

کاشی استخری ضد یخ کاشی ضد یخ بهترین گزینه برای استخر، کفپوش و دیوار پوش به خصوص در مناطق سردسیر و در محیط های باز است. این کاشی به دلیل ویژگی هایی که دارد از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار است. از ویژگی های این نوع کاشی ها می توان موارد زیر را نام برد:

  • کاشی ضد یخ در مقابل آب نفوذ ناپذیرند و جذب آب بسیار پایینی دارند.
  • میزان جذب آنها در کمتر از 0.1 در صد است. به علت نفوذ پذیری کم در مقابل یخ زدن بسیار مقاوم هستند.
  • این کاشی ها علاوه بر مقاومت در برابر یخ زدگی ویژگی های دیگری نیز دارد.

قیمت کاشی (ضد یخ) در مقایسه با سنگ بسیار مناسب تر است. همچنین تنوع رنگ و طرح و مقاومت بالای آن در مقابل خش و لکه از دیگر ویژگی های آن در مقابل سنگ است. شما عزیزان می توانید مناسب ترین قیمت ها را از کارشناسان ما بخواهید. مفتخریم که شما را در خرید کاشی و سرامیک های با کیفیت و ارزان همراهی کنیم.

کاشی استخری کرم

کاشی استخری کرم کاشی استخری کرم در ابعاد 2.5 *2.5 بسیار محبوب و پرفروش می باشد. در گذشته کاشی های استخری فقط مقاوت در برابر آب آنها را مدنظر داشتیم اما امروزه علاوه بر اینها باید ضد اسید بودن کاشی هم مدنظر قرار گرفته شود. کاشی های استخری که به موزاییک استخری هم معروف هستند معمولا به عنوان یک کاشی ضد یخ هم می توان آنها را به شمار آورد. امروزه با توجه به تنوع رنگ و جلوه ای که کاشی ها به استخر می دهند می تواند میکس های مختلفی از آنها ساخت. ویژگی ها کاشی استخری تک رنگ در فضاهای منحنی ، آب نماها ، حوض ها و جکوزی به کار برد. کاشی های استخری معمولا برای فضای داخلی و خارجی استخر به کار گرفته می شوند.

لبه های گرد استخر را فقط می توان با بهره بردن از این سرامیک ها به خوبی به شکل قوس و منحنی درآورد. دید کلی کاشی استخری تک رنگ کرم سرامیک ضد یخ زدگی ضد اسید سرامیک سوپر پولیش سرامیک های با بدنه پرسلان پس از پخت از بافتی فشرده و متراکم و سطحی زبر برخوردار هستند. خاصیت زبری برای سرامیک هایی که با هدف استفاده در فضای خارجی تولید میشوند نوعی امتیاز محسوب میشود اما برای نصب در فضاهای داخلی به خصوص برای فضای داخلی کاربرد مسکونی تولید کننده باید سرامیک های کف با رویه شفاف و براق را در سبد محصولات خود داشته باشد.

برای رفع این زبری و رسیدن به سطحی صاف و درخشنده دو راه حل موجود است:

استفاده از پوشش لعاب: با استفاده از پوشش لعاب براق بر سطح سرامیک، سرامیک با عنوان سرامیک لعاب دار شناخته شده و از موضوع بحث این مطلب خارج میشود.

پرداخت و پولیش سطح سرامیک: با استفاده این روش بر روی سرامیک پرسلانی (خام و یا لعاب دار) سطح محصول تا درجه ای بسیار ریز پرداخت میشود و سرامیک به شفافیت سطوحی مانند سطوح شیشه ای میرسد.

سرامیک های استخر

سرامیک های استخر سرامیک استخری دارای جذب آب صفر است که در مقابل یخ زدگی مقاوم است و در حالت عادی از سطح کار جدا نمیشود. درحالی که کاشی و سرامیک معمولی دارای جذب آب است که باعث یخ زدگی و کاهش استحکام آن در سرما شده و از محل نصب به مرور جدا میشود. با یک آزمایش ساده می توان تفاوت سرامیک استخری و معمولی را فهمید، قسمت پشت محصول چند قطره آب می ریزیم و میبینیم که سرامیک معمولی آب را جذب کرده ولی استخری خیر. یعنی آب جذب بیسکویت نمیشود. تنها تفاوت بین سرامیک استخری و معمولی، جذب آب آن ها است. و در صورت استفاده از سرامیک معمولی بجای استخری، هنگام آبگیری استخر، در زمستان موجب یخ زدگی و جذب آب و در نهایت باعث آسیب آن می شود که در صورت سهل انگاری، به جز ضررهای مالی، می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد.

به طور کلی چهار نوع سرامیک استخری داریم :

  • 1. استخری جنس سرامیکی از میان سرامیک های ذکر شده در استخرهای شنا بیشتر استفاده می شود. این نوع سرامیک برای استخرهایی که شکل و طراحی آن نامتقارن و با بتن پوششی ساخته می شود مناسب است. این نوع سرامیک دارای لعاب کامل است و استحکام بالایی دارد.
  • 2. استخری جنس شیشه ای این نوع سرامیک دارای لعاب شیشه ای است و نسبت به انواع دیگر سرامیک براق تر است این نوع سرامیک بیشتر در دیواره های استخر به کار می رود (به دلیل جلوگیری از لغزش).
  • 3. سرامیک طرح استخری این نوع سرامیک در سایز های بزرگتر :25*25 ،30*30 ،35*35 و… تولید می شود که جنس آن اغلب از پرسلان (برای جلوگیری از جذب آب) است .این نوع سرامیک برای استخر هایی استفاده می شود که ابعاد و طراحی استخر متقارن باشد و دارای خمیدگی نباشد.
  • 4. سرامیک استخری مرمری این نوع سرامیک در قسمت کف و دیواره های استخر های شخصی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد، لازم به ذکر است که این نوع سرامیک برای قسمت هایی که مرطوب است مناسب نیست و برای جلوگیری از لغزش باید نوعی دیگر استفاده کرد.

کاشی استخری لاهیجان

کاشی استخری لاهیجان با توجه به اهمیت استفاده از کاشی و سرامیک با کیفیت در مناطق بارانی و مرطوب، مردم شهرهای شمال ایران همواره به دنبال انتخاب بهترین کاشی و سرامیک هستند، همچنین، تنوع در طرح و رنگ، یک فاکتور مهم در انتخاب کاشی و سرامیک به حساب می آید، از این رو کاشی استخری لاهیجان برای دسترسی راحت تر طرفداران محصولات خود نمایندگی های متعددی در شهرهای شمالی ایران تشکیل داده است.

یکی از شهرهای شمالی که نمایندگی کاشی و سرامیک های معروف را دارد، شهر لاهیجان است. وجود نمایندگی ها در این شهر باعث شده تا مشتریان و طرفداران محصولات این کارخانه بتوانند به سادگی کاشی و سرامیک مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند. نمایندگی کاشی و سرامیک در لاهیجان با فراهم آوردن انواع محصولات این کارخانه، نظر اغلب مشتریان خود را جلب کرده است. افراد با توان مالی مختلف می توانند انواع کیفیت ها را با طرح و رنگ مختلف خریداری نمایند.

در واقع انواع کاشی و سرامیک موجود در نمایندگی های کارخانجات، از نظر کیفیت درجه بندی شده اند. کاشی و سرامیک درجه یک بهترین نوع آن است که بالاترین قیمت را دارد. بنابراین، افراد متناسب با توان مالی خود می توانند بهترین نوع کاشی و سرامیک را انتخاب نمایند. نمایندگی های معتبر کارخانه کاشی و سرامیک در شهر لاهیجان نیز با فراهم آوردن انواع کاشی و سرامیک، میزبان مشتریان ساکن این شهر هستند. خرید زیباترین کاشی و سرامیک با کیفیت های مختلف در نمایندگی های شهر لاهیجان امکان پذیر است، همچنین با خرید از نمایندگی ها می توانید کاشی و سرامیک با هر ابعادی را سفارش دهید.

کاشی استخری میکس البرز

کاشی استخری میکس البرز میکس البرز عاملیت پخش و نمایندگی فروش چسب آب بندی SA12 شرکت شیمی ساختمان با سالها سابقه در زمینه فروش چسب آب بندی با قیمت مناسب فعالیت می نماید. همچنین این شرکت اجرای آب بندی استخر ،آب بندی جکوزی ،سونا ، حمام ،سرویس بهداشتی و همچنین آب بندی منابع آب با استفاده از چسب آب بندی SA12 را در رزومه کاری خود دارد. آب بندی استخر دانشگاه صنعتی شریف ،استخر دانشگاه علم و صنعت ،استخر مجموعه ورزشی شهید دستجردی (شهران) ، استخر مجموعه ورزشی امام رضا ( منطقه 22) ، استخر هتل المپیک تهران (واقع در مجموعه ورزشی استادیوم آزادی) برخی از مکانهایی هستند که با استفاده از چسب آب بندی SA12 شرکت شیمی ساختمان توسط شرکت البرز تایل اجرا گردیده است.

  • کاشی استخری میکس البرز دارای سالها سابقه در زمینه فروش و نصب انواع سرامیک استخری
  • فروش انواع کاشی استخری به صورت حضوری و اینترنتی
  • دارای تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان گرامی
  • دارای مجموعه ای کامل از تصاویر پروژه های انجام شده شامل طرح استخر سونا جکوزی (قابل مشاهده در سایت)
  • دارای کارگاه قالب زنی و ساخت تابلوهای سرامیکی جهت تولید انواع طرح ها و تابلوهای سرامیکی(امکان بازدید از کارگاه با هماهنگی قبلی)
  • زیر سازی آب بندی نصب و اجرای انواع سرامیک استخر سونا جکوزی
  • عاملیت پخش و نمایندگی فروش چسب آب بندی SA12 شرکت شیمی ساختمان

لطفا جهت سهولت خرید و همچنین سفارش آنلاین از فروشگاه اینترنتی ما اقدام نمایید و یا به صورت حضوری پس از هماهنگی تلفنی به فروشگاه ، دفتر و یا انبارهای ما مراجعه نمایید. میکس البرز با سالها سابقه در خشان و با در اختیار داشتن پرسنل مجرب آمادگی دارد شما را در زمینه ساخت جکوزی سونای بخار و آب بندی استخر و اجرا و نصب کاشی استخری یاری نماید.