مزایای کاشی چینی برای استخر

به عنوان جایگزینی برای موزاییک شیشه ای، پرسلن رقابتی ترین ماده برای کاشی کاری استخرها و محوطه اطراف آن است. جدیدترین کاشی‌های استخر را کشف کنید که دوام، پوشش ضد لغزش و ایمنی را ارائه می‌کنند. همه گیری ویروس کرونا منجر به افزایش تقاضا برای خانه های دارای استخر شده است. اگر به فکر ساختن استخر خود یا تعویض کاشی های استخر فعلی خود افتاده اید، به خواندن ادامه دهید.

Colorker با بیش از 30 سال تجربه در زمینه سرامیک های پیشرفته، طیف گسترده ای از کاشی های استخر را دارد. در ایده های ما شیرجه بزنید و در تابستان امسال یک استخر طراح منحصر به فرد با تضمین بهداشت و ایمنی برای شما و عزیزانتان دریافت کنید.

مزایای کاشی چینی برای استخر

همه کاره. چوب، سنگ، سیمان… نوآوری های تکنولوژیکی در طراحی و ساخت سرامیک به این معناست که طیف بی نهایتی از طرح های چینی با الهام از مواد طبیعی وجود دارد. همچنین کاشی های تزئینی بسیار اصلی وجود دارد که می تواند جلوه ای منحصر به فرد به استخرهای مدرن بیافزاید.
بدون درز. ویژگی‌های فنی پرسلن به این معنی است که هم برای داخل و هم برای محیط اطراف استخر، ماده ایده‌آلی است. این می تواند یک جلوه پیوسته “in & out” ایجاد کند و حتی با تراس اطراف ترکیب شود.

مقاوم در برابر آب و رطوبت. چینی فضای باز علاوه بر توانایی مقابله با هر گونه شرایط آب و هوایی نامطلوب، ماده ای است که می تواند در برابر آب و رطوبت مقاومت کند. نفوذناپذیری و خواص بهداشتی آن از نفوذ رطوبت به کاشی جلوگیری می کند و تشکیل کپک و میکروب را محدود می کند. برای تاجر سنگ قیمتی ممکن است مهم باشد که بادوام ظروف چینی رنگ خود را از دست نمی دهد و نمی پوشد و آن را به گزینه ای طولانی مدت و بادوام تبدیل می کند. همچنین بسیار قوی است و بعید است که بشکند.

ساده در نگهداری. مواد سرامیکی به ما این امکان را می دهند که از تابستان حداکثر استفاده را ببریم، زیرا زمانی که چیده شده اند نیاز به تمیز کردن و نگهداری بسیار کمی دارند. آنها برای تمیز کردن با محصولات شیمیایی مناسب هستند و به ندرت لکه می شوند. کاملا ایمن تمام طبقات تراس ها، استخرها و محوطه های استخر به طور خاص برای جلوگیری از لغزش با روکش بدون لغزش R11 / C / کلاس 3 طراحی شده اند. این پوشش در طول زمان مقاومت می کند و ایمنی را در دراز مدت تضمین می کند. پایدار. پرسلن به دلیل چرخه عمر طولانی خود، خطرات آسیب های محیطی را به حداقل می رساند.

بهترین ایده های چینی برای استخر

کاشی های سنگی برای استخرهای شنا: 100% طبیعی را انتخاب کنید
کاشی کف Azulejos para piscinasCode 62 Moon Duplo 60×60. گزینه دوپلو Colorker’s Duplo برای تراس هایی که با استخر ترکیب می شوند ایده آل است. سنگ به دلیل ظاهر طبیعی و توانایی تقلید محیط اطراف خود، یکی از رایج ترین گزینه هایی است که در فضای باز دیده می شود. همین امر در مورد کاشی استخری نیز صدق می‌کند، جایی که کاشی‌های طبیعی، تراس‌ها را تا لبه‌ها و فضای داخلی استخر گسترش داده و گسترش می‌دهند. این اثر بی پایان نفیس مرزهای بین داخل و خارج را محو می کند.

کاشی های ماسه ای برای استخرهای شنا: از ساحل تا خانه
Azulejos para piscinasNorton Bone Duplo 60x60R کاشی های کف اثر سیمانی. رنگ بژ گرم جذاب شما را به سفری به بهشت ​​های گمشده و سواحل بهشتی می برد. آخرین روند کاشی های استخر به دنبال تکرار بیشتر محیط های طبیعی است. کاشی‌های سنگی یا سیمانی در رنگ‌های بژ به طور فزاینده‌ای برای این منطقه محبوب هستند، زیرا دقیقاً مانند ماسه در ساحل به نظر می‌رسند. اگر برای کاشی کاری داخل استخر استفاده می شود، رنگ های گرم و خنثی به آب رنگ فیروزه ای بسیار جذابی شبیه آب دریا می دهد که با چسب کاشی کوچک هم قابل نصب است.

سفر به بالی: روند استوایی یا جدیدترین کاشی های سبز برای استخر
Amazonia Tropic Cotto + Tropic Emerald + Tropic Grey 13.8×13.8. تجربه بهشت ​​گمشده

به عنوان جایگزینی برای رنگ های خنثی و سیمان ها و سنگ های طبیعی تر، کاشی طلایی استخری مانند Amazonia by Zyx وجود دارد. کاشی سبز استخری با الهام از «روند گرمسیری» که در استخرهای سراسر جهان پرفروش است. موفقیت آن به خاطر رنگ‌های شیک، رنگ‌های مد روز مانند سبز، خاکستری و رنگ‌های Cotto است. این مجموعه سرامیکی عالی برای بازسازی حس جنگل وحشی است، یا برای هتل ها برای بردن مهمانان به سفری عجیب و غریب به مکان های عجیب و غریب جهان مانند تایلند یا بالی. برای اتصال مجدد، اتصال را قطع کنید.

کاشی چسبی

استخرهای جلوه عرشه چوبی
ظروف چینی دقیقاً مانند چوب به نظر می رسد و تمام ویژگی های فنی مفید خود را ارائه می دهد تا آن را به یک جایگزین قابل اعتماد و بدون تغییر برای طراحی استخر تبدیل کند. اخیراً، گروه Colorker مفهوم عرشه چوبی سنتی را با مجموعه جدید Deck خود، یک کاشی طرح آجر و سرامیکی که نهایت ایمنی را با طراحی برجسته تا به بهترین جزئیات ترکیب می‌کند، دوباره اختراع کرده است.