مردی با فروش گونی کود شیمیایی میلیاردر شد

کیسه کاغذی من از بقایای سبزیجات مختلف ساخته شده است. اینها شامل پوست کندن ریواس، مارچوبه و همچنین کاه است. در چارچوب یک پروژه مطالعاتی، من می خواستم کیسه ای ساخته شده از منابع تجدید پذیر ایجاد کنم.

این کیسه یا گونی کود شیمیایی باید پس از استفاده بدون آلودگی محیط، خود را تخریب کند. می‌تواند جایگزینی برای کیسه‌های پلاستیکی معمولی باشد که از مواد خام فسیلی محدود تولید می‌شوند و پوسیده می‌شوند و عواقب مضری برای انسان و طبیعت دارند.

چالش من این بود که از مواد اولیه ای استفاده کنم که قبلاً برای تولید در مقیاس صنعتی استفاده نشده و محصولی با ظاهر دلپذیر بسازم.
مزیت کیف شما در مقایسه با یک کیسه معمولی که به عنوان مثال از کاغذ بازیافتی ساخته شده است چیست؟

مزیت کیف من این است که مواد خام مورد استفاده از بقایای گیاهی به دست می‌آید که نیازی به تولید ندارند، بلکه در نتیجه تولید کشاورزی انباشته می‌شوند، بر خلاف صنعت کاغذ، که مناطق جنگلی برای تولید خمیر کاغذ قطع می‌شود.

فقط می توان از یک کیسه کاغذی معمولی استفاده کرد. این کیف به‌ویژه در اهداف ارتباطی خوب عمل می‌کند، زیرا راهی مستقیم برای نمایش مواد مورد استفاده در ساخت آن است.

کیف و جنس آن دست ساز است اما طبق استانداردهای صنعتی ساخته شده است. من معتقدم که یک کیسه کاغذی ساخته شده از بقایای محصول می تواند دوام یک کیسه کاغذی معمولی را داشته باشد.

اگرچه، کاملا مطمئن هستم که می توان به نتایج ماندگاری بهتری دست یافت.مطالعه طراحی یک محیط محافظت شده است که در آن ایده ها بدون نیاز به رعایت استانداردهای صنعتی اجازه رشد می یابند.

این یک مزیت بزرگ است زیرا آزادی آزمایش و نوآوری را می دهد. صنعت بر اساس نیازهای خود عمل می کند و زمانی که نوبت به ایجاد قابلیت تولید صنعتی چنین کیسه ای می رسد.