مردی با انجیر خشک کرمانشاه دوپینگ کرد و از بازی المپیک اخراج شد

انجیر خشک یک گزینه میان وعده سالم است و می توان آن را به عنوان بخشی از یک وعده غذایی یا به عنوان یک میان وعده مستقل میل کرد. با این حال، برخی از افراد ممکن است در مورد اثرات سلامتی خوردن انجیر خشک نگران باشند.

این مقاله به بررسی انجیر خشک کرمانشاه از جمله ارزش غذایی آن می پردازد و اطلاعاتی در مورد فواید و خطرات سلامتی مرتبط با مصرف آن ارائه می دهد.

انجیر که به نام انجیر نیز شناخته می شود، میوه های خوراکی است که از درخت فیکوس به دست می آید. آنها از غرب آسیا و منطقه مدیترانه سرچشمه می گیرند. به طور کلی، انجیر در مناطق گرم و خشک مانند کشت می شود و بیشتر انجیرها از کالیفرنیا می آیند.

شکلی زنگ مانند با پوست چروک مانند دارند. آنها در رنگ های مختلف از جمله سبز، قهوه ای، بنفش، سیاه و گاهی زرد وجود دارند. انجیر طعمی شبیه مربا دارد و طعمی بین توت، خرما و توت فرنگی دارد.

در داخل، انجیر دارای یک سر گل محصور با گل‌های ریز حاوی دانه‌های کوچک است. آنها دارای پوست بنفش تیره با صورتی تیره در داخل هستند.

انجیر کادوتا: به شکل قطره اشک است و معمولاً برای حیله گری استفاده می شود. انجیر کادوتا دارای پوست زرد مایل به سبز با رنگ صورتی مایل به قهوه ای در داخل است و به شیرینی انجیر ماموریتی نیست.

انجیر کالیمیرنا: این انجیر سایز بزرگ با پوست سبز و رنگ صورتی روشن در داخل است. انجیر بوقلمون قهوه ای: این انجیرها دارای پوست قهوه ای بنفش با گوشت قرمز هستند. آنها همچنین بزرگ هستند اما طعم ملایمی در مقایسه با انواع دیگر دارند.

انجیر آدریاتیک: این انجیر کم رنگ، از بیرون به رنگ زرد مایل به سبز و در داخل صورتی مایل به قرمز پر جنب و جوش است. آنها همچنین قوی ترین طعم را نسبت به انواع دیگر دارند.