مردی از حوله تن پوش لوتوس به عنوان چمن مصنوعی استفاده کرد

برای هر دور آزمایش، من با اندازه گیری هر حوله تن پوش لوتوس و ارزیابی احساس مستقیم از بسته شروع می کنم. من همه چیز را یک بار می شوم و خشک می کنم.

هر حوله را دوباره اندازه می گیرم تا انقباض آن را بررسی کنم، و به دنبال ساییدگی، پر شدن، نخ های کشیده شده، رنگ پریدگی یا زبری می گردم.

پس از حذف چند حوله در این مرحله، از هر فینالیست باقی مانده بعد از حمام استفاده می کنم و میزان جذب و راحتی آن را ارزیابی می کنم و چقدر بدنم را می پوشانم.

سپس زمان بندی می کنم که چقدر طول می کشد تا حوله های تست مرطوب در هوا خشک شوند. پس از اخراج چند مورد دیگر، من رقبای باقیمانده را چهار بار دیگر می شوم، در مجموع پنج چرخه لباسشویی.

و در نهایت، من دوباره هر حوله را از نظر ساییدگی، پر شدن، نخ های کشیده شده، محو شدن رنگ و زبری بررسی می کنم تا مشخص شود. انتخاب های ما

در آزمایش‌های قبلی من از چندین ارزیاب در طول فرآیند بالا استفاده کرده‌ام، اما به دلیل همه‌گیری این بار من تنها آزمایش‌کننده بودم. در مجموع، از سال 2017 حدود 85 بار برای این آزمایش‌ها دوش گرفته‌ایم.

بدون احتساب آزمایش‌های طولانی‌مدت روزانه انتخاب‌های فعلی‌مان. اگر حوله‌ای لذیذ می‌خواهید که گرم و فوق‌العاده نرم باشد، حتی پس از چندین بار شست‌وشو، ما Frontgate Resort را توصیه می‌کنیم.

حوله حمام نخی. این بهترین انتخاب ما از سال 2017 بوده است. این متراکم ترین و نرم ترین حوله ای است که تا به حال امتحان کرده ام.

این حوله به اندازه بسیاری از حوله های تری که آزمایش کرده ایم جذب می شود و در یکی از گسترده ترین طیف رنگ هایی که دیده ایم عرضه می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.