لامپ هدلایت دو کنتاکت مهریه عجیب دختری روس برای ازداوج با مرد آفریقایی

اگر بخواهید لامپ هدلایت دو کنتاکت تک رشته ای و تک پرتوی خود را بردارید و آن را در چیزی شبیه به این قرار دهید، گزینه نوربالا نخواهید داشت. برای رسیدن به این هدف، به دو لامپ نیاز دارید.

یک لامپ برای نور بالا و دیگری برای نور پایین. نور پایین یکی از بازتابنده ها و پرتو بالا بازتابنده دیگر خواهد بود. حتی اگر دو لامپ مصرف می کند، این یک محفظه تک پرتو است زیرا هر لامپ یک پرتو ایجاد می کند.

وقتی وارد لامپ های HID می شوید، کارها را کمی متفاوت انجام می دهند. در یک پرتو HID، می توانید کپسول داخل آن را با الکترودها و گاز زنون مشاهده کنید.

هنگامی که روشن می شود، در یک نرخ ثابت قدرت باقی می ماند. این شدت را تغییر نمی دهد یا منبع نور خروجی دیگری را شروع نمی کند. این فقط مانند لامپ هالوژنی خود همیشه در جای خود باقی می ماند.

هنگامی که به یک لامپ HID دو پرتو می روید، کپسول منفرد را حفظ می کند، اما تفاوت اصلی از طریق مهار رله و آهنربای الکتریکی است که لامپ حرکت می کند.

هنگامی که انرژی می گیرد و لامپ مکیده می شود، به بازتابنده نزدیک تر می شود و یک الگوی پرتویی ایجاد می کند که بالاتر در هوا می درخشد.

این بدان معنا نیست که پرتو روشن‌تر است، بلکه فقط بالاتر می‌درخشد و باعث ایجاد نور بالا می‌شود. هنگامی که انرژی خود را از دست می دهد و تمام راه را خارج می کند، نور کم شما را ایجاد می کند، زیرا منبع نور از مرکز بازتابنده دورتر می شود.

این دقیقاً مانند لامپ هالوژن با دو رشته است. به جای رشته ها، HID از آهنرباهای الکتریکی برای ایجاد پرتوهای بالا و پایین استفاده می کند.

یک تفاوت بزرگ که از اجزای مختلف بین لامپ های هالوژن و HID ناشی می شود، الگوی پرتو حاصل است. این به دلیل عدم وجود رشته ها در لامپ HID است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.