قیمت روز کاشی و سرامیک | بزرگترین مرکز توزیع و پخش عمده کاشی و سرامیک

امروزه پوشش های مختلفی برای پوشاندن و زیبا نشن دادن کف و دیوار ها به کار میرود اما برای داشتن یک پوشش مناسب باید همه موارد در نظر گرفته شود .یکب از پر کاربرد ترین مصالحی ک برای پوشش کف و دیوار ها استفاده میشود و جلوه زیبایی دارد کاشی و سرامیک این است که در قسمت های مختلف یک مکان از جمله سرویس بهداشتی ، حمام ، آشپزخانه ،کف پذیرایی و… کاربرد دارد . .با بالا رفتن قیمت مصالح ساختمانی ، نگاه جزء به جزء به هر یک از این مواد در هنگام ساختمان سازی حائز اهمیت است . از این رو ما در اینجا سعی در بررسی قیمت روز کاشی و سرامیک میکنیم .کاشی ها و سرامیک ها انواع بسیار زیادی دارند و در طرح ها ، کیفیت ها و قیمت های بسیار گسترده ای به بازار عرضه میشوند کاشی های ساده تر هم به لحاظ ساختاری و هم زیبایی به نسبت ارزان تر از کاشی ارس و سرامیک های به اصطلاح لاکچری و مجلل در بازار وجود دارد .

قیمت روز کاشی و سرامیک | بزرگترین مرکز توزیع و پخش عمده کاشی و سرامیک

قیمت روز کاشی و سرامیک تولید ایران

قیمت روز کاشی و سرامیک تولید ایرانشهر یزد شهر هنر های زیبا بزرگترین تولید کننده کاشی الوند و سرامیک در ایران است و با تامین پنجاه درصد از تولیدات کاشی و سرامیک ایران سردمدار این عرصه تجاری هنریست .

  • بیشتر بخوانید: خرید کاشی و سرامیک به قیمت کارخانه

در این عرصه پر تلاطم اقتصادی بازار کاشی و سرامیک هم بی نصیب نمانده و قیمت رو به افزایشی داشته است در هر صورت نمیتوان قیمت واحدی برای این محصول صادراتی در نظر گرفت کما اینکه بسته به نوع ، جنس و زیبایی محصول قیمت های متفاوتی برای این محصول در نظر گرفته میشود .

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک کف

لیست قیمت انواع کاشی و سرامیک کف از انواع کاشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاشی های لعاب دار
  • کاشی بدون لعاب
  • کاشی مکزیکی
  • کاشی های معدنی
  • کاشی سنتی و..

قیمت انواع کاشی و سرامیک معمولا بر حسب متر مربع حساب میشود و به عنوان مثال قیمت کاشی استخری چیزی میان از 20 هزارتومن تا100 هزارتومن است . اندازه کاشی هم در صورتی که برای کف و دیوار مورد استفاده قرار گیرد ، باید در ابعادی کمتر از 20×20 ویا 20×10 تا 50 در 50 سانتی متر تولید شود .

سرامیک کف ساختمان یکی از بهترین راه پوشش و زیبا سازی خانه است .برای سرامیک کف پذیرایی باید دقت داشت که در کیفیت و زیبایی آن توجه بسیاری شود چرا که انتخاب سرامیک کف خوب و با کیفیت ، زیبایی و مقرون به صرفه یعنی انجام نصف دیزاین و طراحی یک خانه و باید در نظر داشت که قیمت سرامیک کف پذیرایی مهم است اما همیشه اولویت با کیفیت میباشد . سرامیک کف ارزان قیمت معمولا چندان کیفیت ، ماندگاری و شکوه سرامیک های مجلل را ندارند .

بهترین مارک سرامیک کف مربوط به برند کاشی تبریز است .

نماینده خرید و فروش کاشی و سرامیک ارزان

نماینده خرید و فروش کاشی و سرامیک ارزاناز نمایندگان خوب خرید و فروش کاشی و سرامیک ایران میتوان به برند های کاشی تبریز ، کاشی و سرامیک میبد یزد ، کاشیران ، هرمس و… اشاره کرد .

کاشی و سرامیک فله ای اغلب ارزان تر و مقرون به صرفه تر برای مصرف کنندگان تمام میشود ، از این رو اغلب ساختمان سازان و به اصطلاح بساز بفروشان از این نوع کاشی و سرامیک استفاده میکنند .

تولیدکننده کاشی و سرامیک ارزان قیمت در کشور

تولیدکننده کاشی و سرامیک ارزان قیمت در کشورجدای از بحث کیفیت و زیبایی بعضا کارخانجات به دلیل سایز بندی و رنگ بندی بعضی از کالا ها در انبار که ناقص میشود و یا قرار نیست تولید آن ادامه یابد ، یا کارتن بسته بندی خراب و آفتاب خورده شده باشد و یا ممکن است بخاطر جابجایی زیر قیمت عرضه می گردند.

توزیع کننده کاشی و سرامیک مرغوب ایرانی

توزیع کننده کاشی و سرامیک مرغوب ایرانی

از ویژگی ها مثبت سرامیک میتوان به مقاومت فیزیکی بالا ، ضد حریفی بودن و مقاومت در برابر یخ زدگی و همینطور مقاومت در برابر تغییر رنگ و زنگ زدن در طول زمان و در برابر اشعه خورشید اشاره کرد .

کاشی و سرامیک تبریز از خوش نام ترین ها در این عرصه تنگاتنگ است و به جرات میتوان گفت بهترین کاشی و سرامیک ایرانی است.