ضایعات یخچال صنعتی کرمان را می توان برای تعمیرات کشتی استفاده کرد

نمایش مواد غذایی در یخچال صنعتی کرمان سوپرمارکت بسیار مهم است. خرید مواد غذایی در سوپرمارکت بر اساس تصمیمات غریزی است. بنابراین مهم است که غذا به خوبی ارائه شود و به راحتی برای مشتریان قابل دسترسی باشد.

همه موارد باید قابل ارائه و به راحتی در دسترس باشند. با این حال، یک سیستم باید آماده ارائه خنک کننده کافی باشد، علیرغم اینکه درب سیستم چندین بار باز شده است. این امر نیاز به خنک کننده بالا و مقدار زیادی جریان مبرد در این سیستم ها دارد.

یک سیستم تبرید رک دارای کمپرسورهای متعدد است. همه آنها منبع مشترکی از مبرد دارند. همه این کمپرسورها با هم کار می کنند تا یک اثر خنک کننده ایجاد کنند. این سیستم ها می توانند دماهای متفاوتی را در موارد مختلف حفظ کنند.

در مکان‌هایی مانند سوپرمارکت‌ها و مراکز خرید، ما مجبوریم چند کیس یخچال را خنک کنیم. مواد غذایی در جعبه های یخچال نگهداری می شوند و به نمایش گذاشته می شوند.

سیستم های تبرید رک از چند کمپرسور تشکیل شده است. سیستم های تبرید رک امکان استفاده از کمپرسورهای متعدد و فن های کندانسور را برای خنک سازی کارآمدتر می دهد.

ما در اسلایدهای بعدی با جزئیات این سیستم آشنا خواهیم شد. به یاد داشته باشید که وظیفه اصلی کمپرسور افزایش فشار مبرد است. کمپرسور در سیستم های HVAC مسکونی روشن و خاموش می شود تا مقدار دمای تنظیم شده را برآورده کند.

برای بارهای بزرگتر، روشن و خاموش کردن یک کمپرسور بزرگ به صرفه نیست. به جای یک کمپرسور بزرگ، از چند کمپرسور در قفسه های کمپرسور استفاده می کنیم. یک رک کمپرسور از چند کمپرسور تشکیل شده است که ممکن است همزمان کار کنند یا نباشند.

این را می توان با مثال کامیون تحویل بهتر درک کرد. به جای اینکه یک کامیون بزرگ روزانه 100 بسته تحویل دهد، می توانیم از 10 دوچرخه سوار هر کدام 10 بسته تحویل دهیم.