صادرات حشره کش صنعتی برقی به مریخ با موفقیت انجام شد

اگرچه اکثر حشره کش صنعتی برقی داخلی موجود در بازار امروز بر اساس موادی هستند که سمیت کمتری دارند، بنابراین بهبود کافی نیست. خطرات بهداشتی و زیست محیطی همچنان ادامه دارد.

کودکان اغلب تاوان آن را می پردازند، همچنین مبتلایان به آسم و آلرژی. فراتر از آن، مسمومیت اغلب به دلیل استفاده نادرست است فراموش نکنید دستورالعمل ها را بخوانید!

عصاره پیرتروم ممکن است حاوی ناخالصی های گیاهی از جمله گرده باشد که ممکن است باعث ایجاد آلرژی شود. علاوه بر این، حشره کش های مبتنی بر پیرتروم طبیعی اغلب حاوی مواد کمکی برای بهبود اثربخشی آنها هستند، مواد کمکی که برای سلامتی خطرناک هستند.

در واقع، برای افزایش عمر پیرتروم‌های طبیعی (به سرعت در اثر نور تجزیه می‌شوند) و برخی پیرتروئیدهای مصنوعی، ماده‌ای به نام Piperonyl Butoxide (PBO) اضافه می‌شود.

مشکل این است که سم زدایی را که در بدن ما در صورت جذب آفت کش ها انجام می شود، مهار می کند که از نظر سم شناسی منفی است. بنابراین جذب آن می تواند سمیت سایر آفت کش هایی را که انسان در معرض آنها قرار دارد افزایش دهد.

در مورد پیرتروئیدهای مصنوعی، آنها می توانند در صورت قرار گرفتن در معرض طولانی مدت مشکلات سلامتی جدی ایجاد کنند.

اختلالات مغزی و حرکتی، کاهش ایمنی پس از مسمومیت حاد برخی از آنها طبق آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده به عنوان سرطان زاهای احتمالی برای انسان طبقه بندی می شوند و یا سیستم هورمونی را در حیوانات آزمایشگاهی و حیات وحش مختل می کنند.

علاوه بر این، در صورت تماس مستقیم و طولانی مدت با بدن می توانند باعث سوزن سوزن شدن شدید شوند. محصولات حشره کشی که حاوی آن هستند.

پخش کننده ها، پشه بند های آغشته شده و غیره نیز می توانند باعث تحریک پوست و چشم شوند، زیرا حلال های آلی مورد استفاده برای حل کردن مواد فعال هستند.