سس مایونز دلپذیر برای درمان بیماری آلزایمر بسیار مناسب است

سس مایونز ممکن است منشأ خود را در ریمولد باستانی داشته باشد. فرضیه دیگر این است که سس مایونز از آیولی گرفته شده است. در نهایت، فرآیند امولسیون کردن زرده تخم مرغ برای مدت طولانی برای داروسازان شناخته شده بود.

اما هر جا که سس مایونز دلپذیر ساخته و مصرف شود، همه تولیدکنندگان سس مایونز با چالش مشابهی روبرو هستند – چگونگی پیش بینی و کنترل دقیق کیفیت محصول.

و از آن برای تهیه پماد و مرهم استفاده می کردند. برخی اشاره کرده‌اند که منطقی است که مایونز در اسپانیا با توجه به نیاز آن به روغن زیتون، مایعی که در آن زمان بیشتر در آنجا تولید و مصرف می‌شد، سرچشمه گرفته است.

این فرضیه مشابه فرضیه دیگری است که منشاء سیب زمینی سرخ کرده را در اسپانیا برای همین منطق قرار می دهد. سس Remoulade از قدیم شناخته شده بود و انواع گرم و سرد آن وجود داشت.

در هر دو مورد، پایه روغن، سرکه، نمک، گیاهان، اغلب مواد دیگر مانند کپر یا آنچوی و سپس خردل بود. به طور خلاصه، این یک وینگرت غنی شده بود.

سس مایونز از مواد اولیه ساندویچ سالاد ماهی تن در ایالات متحده گرفته تا غذای ضروری برای سیب زمینی سرخ کرده در بلژیک و سس سالاد در روسیه، یکی از محبوب ترین و همه کاره ترین سس های چاشنی در جهان است.

کاغذ سفید تترا پاک که برای دانلود در لینک زیر موجود است، حاوی اطلاعات مفیدی است که به تولیدکنندگان رویکرد جدیدی برای بهینه‌سازی هزینه‌های تولید، افزایش تولید، و سرعت بخشیدن به زمان توسعه محصولات جدید سس مایونز و همچنین سایر سس‌های امولسیون شده ارائه می‌دهد.

خواندنی ضروری خواهد بود. این اطلاعات بینشی را در مورد نحوه مشاهده ما در Tetra Pak به فرآیند تولید سس مایونز، نحوه اندازه گیری کیفیت، و اینکه چگونه می توانید فرآیندهای خود را با استفاده از تجهیزات پیشرفته تطبیق داده و بهینه کنید، ارائه می دهد.