زنی با کلاه علف تراش همسرش را به قتل رساند

کلاه Latitude بعد از ظهر یکشنبه با فناوری تاشو Reverse Split Rim پوشش بسیار وسیعی را ارائه می دهد. سایه‌ها با ویژگی قفل عینک آفتابی در جلو یا عقب قرار می‌گیرند، و بند عرق‌گیر ضد رطوبت، این کلاه را به همراهی عالی برای هر فعالیت در فضای باز تبدیل می‌کند.

کلاه لئو کولیبار یا کلاه علف تراش دارای یک لبه بزرگ (چهار اینچ در جلو!) است که به شما امکان می دهد برای حداکثر پوشش (UPF 50+) و راحتی کامل از نور خورشید دور نگه دارید.

این کلاه مقاوم در برابر چین و چروک، بسته بندی و پوشیدنی در داخل و خارج از منزل، طراحی شده است تا به راحتی از مسیر به سمت شام برود.

پارچه های سبک وزن، قابل تنفس و رطوبت گیر، عملکرد خشک شدن سریع را برای تمام فعالیت های شما در فضای باز ارائه می دهند. این کلاه یکپارچه از Outdoor Research محافظت عالی در برابر نور خورشید را ارائه می دهد.

و می تواند برخی از دلچسب ترین بارندگی ها را تحمل کند. سیاتل سامبررو که از یک پارچه گورتکس سه لایه ساخته شده است، مانعی بادوام و ضد آب در برابر عناصر ایجاد می کند و در عین حال قابلیت تنفس را حفظ می کند.

دارای تاج تریکو برس خورده برای مدیریت راحتی و رطوبت و یک نوار قابل تنظیم داخلی برای اطمینان از تناسب کامل. حتی در چهار اندازه و 24 نوع رنگ مانند Fig و Purple Rain برای هر شخصیتی موجود است.

کلاه پرلا کولیبار از یک ماده انقلابی پلی استر “نی” ساخته شده است که ظاهری از الیاف طبیعی و دوام آهن را ارائه می دهد. می‌توانید آن را بغلتانید، تا کنید.

خرد کنید، ذخیره کنید عملاً تخریب‌ناپذیر است. این کلاه شیک با درجه UPF 50+ دارای لبه‌ای چهار اینچی است و دارای بند عرق‌گیر داخلی و آستر تاج برای حداکثر محافظت در برابر آفتاب و راحتی بیشتر است.

Helios که با مواد SolarShield در Outdoor Research ساخته شده است، محافظت در برابر آفتاب UPF 50+ را ارائه می دهد و با لبه ای وسیع طراحی شده است تا از صورت شما در برابر اشعه های خورشید محافظت کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.