زنی با مستربچ سیلیکون به عنوان حبوبات غذا درست کرد

روشنایی کربنات کلسیم  و مستربچ سیلیکون دارای سفیدی طبیعی خاصی است، در نتیجه به سازندگان کمک می کند تا پول زیادی را برای افزودنی ها صرفه جویی کنند تا سفیدی، هوشمندی و براقی را افزایش دهند.

روشنایی مزیت قابل توجهی است، به ویژه در تولید بسته بندی مواد غذایی، بسته بندی مواد غذایی. افزایش خواص مکانیکی: کربنات کلسیم با پایداری بالا به محصول نهایی کمک می کند.

تا مقاومت خمشی و ضربه ای خوبی داشته باشد و در عین حال مقاومت به پارگی را حتی در زمان کاهش ضخامت محصول افزایش دهد.

در کنار محدود کردن محتوای پلاستیک فسیلی در محصولات، کسب و کارها به کاهش آلودگی محیط زیست کمک می کنند.

این امر به ویژه در بسته بندی و پلاستیک های یکبار مصرف که ما آن را به دلیل عدم توانایی تجزیه در شرایط طبیعی محکوم کردیم، بسیار مهم است. در همین حال، هزینه بالاتر مواد بیوپلاستیک نشان می دهد که مستربچ پرکننده مناسب است.

برخلاف بسته بندی های پلاستیکی، انسان اغلب محصولات پلاستیکی خانگی را با فناوری قالب گیری تزریقی تولید می کند. با این حال، تولیدکنندگان نیز از مستربچ پرکننده برای به ارمغان آوردن مزایای اقتصادی و کیفیت محصول مشابه در مواد تشکیل دهنده استفاده می کنند.

علاوه بر فناوری قالب گیری تزریقی، فناوری ترموفرمینگ محصولات مختلفی مانند لیوان های یکبار مصرف، بشقاب ها، سینی ها، جعبه ها و گلدان های پلاستیکی را تولید می کند.

بر این اساس، این روش باعث صرفه جویی در زمان تولید و هزینه بیشتر از دو فناوری قالب گیری تزریقی سنتی و دمیدن فیلم می شود.

لوله ها و میله های پلاستیکی از محصولات ورودی ضروری صنعت ساختمان هستند. استفاده از پرکننده های پلاستیکی در تولید به صرفه جویی در هزینه های ورودی، کاهش هزینه های تولید و بهبود رقابت محصول کمک می کند.

علاوه بر این، مستربچ پرکننده همچنین به بهبود سختی، بهبود ماشین‌کاری و کاهش زمان خنک‌سازی محصول نهایی کمک می‌کند و در نتیجه بهره‌وری و کیفیت را افزایش می‌دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.