زنی با فروش لوله پلیکا آدا پلاست توانست میلیاردر شود

خانه های مدرن فلوریدا این روزها می توانند در برابر بادهای شدید مقاومت کنند و برای چندین دهه زندگی کنند. اما این طول عمر تنها در صورتی صدق می کند که سیستم لوله پلیکا آدا پلاست کشی مناسبی نیز داشته باشید.

نوع لوله لوله کشی و مواد مورد استفاده در خانه شما نقش مهمی در تعیین مناسب بودن یا نبودن یک سیستم دارد. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت های بیمه خانه در مورد لوله کشی خانه شما سؤال می کنند تا ریسک آنها را ارزیابی کنند.

برای به حداقل رساندن خطر آسیب آب و برخورداری از حق بیمه کمتر، مهم است که بدانید از چه موادی در داخل خانه شما استفاده می شود.

این نوع لوله از اواخر دهه 1990 به عنوان استاندارد برای لوله کشی خانه در نظر گرفته می شود. همچنین به عنوان پلی اتیلن متقاطع شناخته می شود.

PEX به دلیل انعطاف پذیری خود به یک مدعی برای استفاده در لوله کشی آب مسکونی تبدیل شده است. PEX در خوردگی مواد معدنی یا رطوبت نیست و طول عمر آن 50 سال است.

این نوع لوله بیشتر در خانه هایی که از دهه 1960 تا امروز ساخته شده اند رایج است. مس به دلیل دوام، تحمل حرارت و طول عمر طولانی شناخته شده است. آنها مستعد نشتی نیستند و قابل بازیافت هستند. تنها اشکال این است که مس گزینه گران‌تری است.

پلی وینیل کلراید که به عنوان پی وی سی نیز شناخته می شود، در خانه هایی که پس از دهه 1950 ساخته شده اند یافت می شود. سبک وزن، کم هزینه و نگهداری کم آن را برای لوله کشی جذاب کرده است.

با این حال، باید با دقت نصب و بستر شود تا از ترک خوردن اطمینان حاصل شود. همچنین تمایل به تاب برداشتن در دمای بالای 140 درجه دارد.