در هند از میگو خشک پلویی برای درمان معده درد استفاده می کنند

میگوی خشک یک ماده همه کاره است که می تواند در انواع دستور العمل ها، از سس سالاد گرفته تا سوپ، سرخ کردنی و غیره استفاده شود. در این مقاله به برخی از رایج ترین روش های استفاده از میگوی خشک می پردازیم.

میگو خشک پلویی نتیجه فرآیندی است که میگو را به یک محصول خشک شده در اندازه تصویر کوچک تبدیل می کند. این یک عنصر محبوب در غذاهای آسیایی و آمریکای لاتین است که هم به عنوان طعم دهنده و هم به عنوان تاپینگ است.

میگوی خشک نیز طعمی شور، ماهی و بافت جویدنی دارد. گاز گرفتن چیزی جویدنی راضی کننده است. به دندان ها و ماهیچه های فک شما احساس خوبی می دهد و باعث می شود که واقعا چیزی از غذای خود دریافت کنید.

همانطور که می دانید جویدن بخش مهمی از گوارش است. جویدن تکه های بزرگتر را به قطعات کوچکتر تقسیم می کند تا بدن ما بتواند آنها را به درستی هضم کند.

اگر به دنبال راهی برای اضافه کردن طعم اضافی به غذاهای برنج خود هستید، میگوی خشک گزینه بسیار خوبی است. این شور و خوش طعم است و آن را به ترکیبی عالی برای وعده های غذایی مبتنی بر برنج شما تبدیل می کند.

میگوی خشک اغلب در سوپ ها از جمله سوپ ماهی و خورش ماهی غذاهای آفریقای جنوبی استفاده می شود. این ماده برای گرم کردن بدن در روزهای سرد یک رنگ خوب به آن اضافه می کند.

میگوهای خشک برای غلیظ کردن سس ها و خورش ها عالی هستند. فقط آنها را به ظرفی که در حال پختن هستید اضافه کنید و بگذارید در مایع بجوشد تا در سس حل شود.

به سادگی میگوی خشک شده را به همراه سایر مواد مانند سیر، زنجبیل، سس سویا و آب مرغ به دستور پخت سرخ شده مورد علاقه خود اضافه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.