خوراک ماهی قزل آلا دارای مواد نفتی بسیار زیادی می باشد

تولید خوراک ماهی قزل آلا از برداشت از صید صید فراتر رفته و سهم خود را در امنیت غذایی جهانی نشان داده است. تعداد فزاینده ای از نشریات وجود دارد که شواهد و دلایلی را ارائه می دهند که ظرفیت آبزی پروری را برای رشد بیشتر برجسته می کند.

با این حال، چالش هایی وجود دارد که این بخش باید به آنها رسیدگی کند تا بتواند الزامات توسعه پایدار را برآورده کند.

در این زمینه، خوراک‌های بهینه‌شده از نظر تغذیه از منابع پایدار برای توسعه آبزی‌پروری، نه تنها با کاهش اثرات زیست‌محیطی، بلکه کمکی مثبت به سرمایه طبیعی، حیاتی هستند.

یافته‌های اخیر بر اهمیت روزافزون تحقیقات متمرکز بر روی خوراک آبزیان تأکید می‌کند که جایگزینی برای کنجاله و روغن از ذخایر ماهی‌های وحشی ارائه می‌دهد و راه‌حل‌هایی را برای دستیابی به هم افزایی بین خدمات آبزی پروری و اکوسیستم دریایی ارائه می‌کند.

این رویکرد بهترین راه رو به جلو در توسعه اقتصاد آبی برای مقابله با مشکل ناامنی غذایی و دستیابی به چندین هدف دیگر از اهداف توسعه پایدار فراهم می کند.

مقالات علمی که از طریق فرآیند بررسی گذراندند، اطلاعات مفیدی مطابق با اهداف و اهداف تولید این شماره ویژه تولید کردند.

مقاله ای شواهدی را ارائه داد که نشان می دهد باس دریایی آسیایی، Lates calcarifer، روغن نخل را به عنوان یک منبع چربی در رژیم غذایی تغذیه می کند.

نویسندگان مشخصات اسیدهای چرب گونه های تغذیه شده را تجزیه و تحلیل کردند و استفاده از روغن نخل را در ایجاد رژیم غذایی از شیر گرفتن برای لارو ماهی پیشنهاد کردند.

اثر روغن پالم تصفیه شده بر چندین پارامتر فیزیولوژیکی و بیوشیمیایی بچه ماهی هامور هیبریدی (Epinephelus fuscoguttatus x E. lanceolatus) توسط تیم دیگری از نویسندگان مشخص شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.