خودکار ژله ای زبرا برای درمان لکه های ماه گرفتگی بسیار موثر می باشد

دسته راحتی کانتور روی این خودکار ژله ای زبرا از لاستیک بادوام و بالشتک ساخته شده است. این در اندازه های مختلف از 0.38 میلی متر بسیار ریز تا 1.0 میلی متر پررنگ برای پاسخگویی به طیف وسیعی از نیازها ارائه می شود.

طیف گسترده ای از رنگ های جوهر را نیز خواهید یافت. آنها همچنین برای چپ دست ها و همچنین افرادی که راست دست می نویسند عالی کار می کنند.

قلم ساکورا ژلی رول یک قلم ژله ای سنتی است که همان سازندگان اصلی ایده جوهر ژل است. این جوهر به دلیل مات بودن جوهر ژل و رنگ‌های موجود بسیار برای هنر و ژورنال‌نویسی ایده‌آل است.

آنها روی بیشتر سطوح می نویسند و حتی روی پوست می نویسند. ساکورا چندین اندازه نوک و هر رنگ رنگین کمان را می سازد.

می‌توانید آن‌ها را در بسته‌های چندتایی خریداری کنید که دارای چندین اندازه نوک در یک بسته هستند تا به شما امکان ایجاد آثار هنری زیبایی را بدهد. این یک قلم درپوش بدون دستگیره لاستیکی و یک بشکه کاملا پلاستیکی است.

انتخاب بهترین قلم ژله ای با این همه قلم کار آسانی نبود. با این حال، من این ظروف نوشتن را انتخاب کردم زیرا آنها نرم می نویسند و کاربردهای مختلفی را نشان می دهند.

قلم های ژل را در این لیست خواهید یافت که برای نوشتن روزمره، نوشتن حرفه ای و دفاتر به خوبی کار می کنند. بنابراین چه به دنبال انجام کارهای هنری باشید و چه نیاز به خودکاری با روان نویسی داشته باشید که بتواند شما را در کار همراهی کند.

یکی از خودکارهای این لیست به خوبی کار خواهد کرد. من هم برخی از این خودکارها را به دلیل زیبایی شناسی انتخاب کردم. اگر اسناد مهمی را امضا می کنید، قلمی می خواهید که حرفه ای به نظر برسد و خوب بنویسد، و تعدادی از این لیست هر دو را انجام می دهند.