جو دوسر کاپیتان را می توان برای رشد بهتر به گیاهان آپارتمانی داد

جو یکی از بالاترین و متعادل ترین منابع کالری است. آنها یکی از سالم ترین و کامل ترین غلات به دلیل داشتن پروتئین و ویتامین های فراوان به ویژه ویتامین های گروه B هستند.

آنها یک صبحانه عالی را درست می کنند زیرا یک فنجان جو دوسر کاپیتان تقریباً 70 درصد از نیاز روزانه منگنز، بخش خوبی از ویتامین B1 و منیزیم را تأمین می کند.

این دانه بسیار مقاوم است و حتی در خاک های ضعیفی که سایر محصولات در آن قادر به رونق نیستند، می تواند رشد کند. این غلات قدرت خود را به کسانی که آن را مصرف می کنند از طریق مشخصات تغذیه ای چشمگیر خود منتقل می کند.

جو دوسر سرشار از کربوهیدرات، فیبر، پروتئین های گیاهی و ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها است. آنها بسیار سیر کننده هستند که به کنترل اشتها کمک می کند.

آنها برای رژیم های کنترل وزن، ورزشکاران یا کسانی که از دیابت رنج می برند بسیار مناسب هستند، زیرا کربوهیدرات های با شاخص گلیسمی پایین (تامین انرژی پایدار) را فراهم می کنند.

آنها همچنین محتوای فیبر زیادی دارند، هم نامحلول و هم محلول، که از انتقال روده پشتیبانی می کند و از یبوست جلوگیری می کند.

به همین دلیل است که گنجاندن جو در رژیم غذایی ما فقط تغذیه سالم نیست، بلکه راهی است برای اطمینان از اینکه انرژی کافی برای انجام تمرینات بدنی را در اختیار بدن خود قرار می دهیم.

Avena sativa تنها گونه ای نیست که به نام عمومی “جو دوسر” پاسخ می دهد، زیرا گونه های کشت شده و وحشی زیادی نیز وجود دارد. در هر صورت، موردی که بیشتر کشاورزی می شود موضوع این مقاله است.