جدیدترین مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه | فروشگاه جدیدترین محصولات ساختمانی

کاشی که همان اصطلاح انگلیسی Tile می باشد به گل پخته شده می گویند. کاشی از مصالح ساختمانی می باشد که با استفاده از گل رس س در انواع و طرح های مختلف با توجه به کاربردهای آن به بازار عرضه می شوند و در مرحله نازک کاری ساختمان بکار می رود. خاک رس در کیفیت کاشی بسیار مؤثر است.

کاشی از دوره هخامنشیان در کشور ما مورد استفاده قرار می گرفته که در دو نوع گلی و جسمی به بازار عرضه می شده است. این محصول از دو بخش خشت زیرین (از جنس خاک) و لعاب (از جنس شیشه و اکسیدهای فلزی و مواد معدنی) تشکیل می شود.

شرکت صنایع کاشی تبریزدر 24 کیلومتری شهر تبریز مرکز استان آذربایجان
شرقی واقع شده است که انواع مختلف کاشی استخری را به تولید و به بازار عرضه می
کند. محصولات این شرکت جزء بهترین محصولات کاشی و سرامیک در ایران بوده که
مورد استفاده عموم مردم قرار می گیرد.

این کارخانه تولیدی با ایجاد
همکاری با شرکت کرابن اسپانیا، کارخانه تولیدی دیگر در همین راستا در تبریز
احداث کرد.که همین امر موجب شد محصولات این شرکت با برند کرابن با کشورهای
اروپایی رقابت کند و صادرات این شرکت افزایش یابد.

با مدرنیته شدن مدل و نوع کاشی و سرامیک نیز تغییر کرده و پیشرفت چشمگیری
داشته است. در هر دوره از تاریخ نوع کاشی و سرامیک از اعتقادات و فرهنگ
مردم الهام می گرفته است. بنابراین کاشی هر دوره با سایر دوره ها تفاوت
داشته است.

طرح کاشی سنتی یکی از محصولاتی است که علاوه بر زیبایی،
نشان از فرهگ عامه مردم است که به نمایش گذاشته می شود و بیشتر در مکان های
تاریخی، مساجد، موزه ها و … استفاده می شود.

شما کابران عزیز سایت می توانید جدیدترین مدل کاشی ارس و سرامیک آشپزخانه را مشاهده نمایید و بعد از مقایسه قیمت محصول با سایر فروشندگان اقدام به خرید نمایید.

جدیدترین مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه | فروشگاه جدیدترین محصولات ساختمانی

فروش کاشی و سرامیک طرح چوب به قیمت مناسب

فروش کاشی و سرامیک طرح چوب به قیمت مناسبیکی از فاکتورهای مهم در دکوراسیون انتخاب نوع و طرح کاشی و سرامیک است. کاشی و سرامیک عموماً در بیشتر قسمت های منزل و محیط کار مورد استفاده قرار می گیرد.

سرامیک و کاشی های با طرح چوب علاوه بر اینکه از زیبایی چشم نوازی برخوردارند مقاومت نسبتاً بالایی نیز دارند که می تواند دلیل انتخاب این محصول برای خرید باشد. طرح استفاده شده در این محصولات به دلیل اینکه بسیار شبیه چوب می باشد می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی که علاقه فراوانی به چوب و استفاده از آن در دکوراسیون منزل و محل کار می دارند، باشد.

چنانچه شما دنبال بهترین نوع کاشی و سرامیک طرح چوب با قیمت مناسب هستید ما به شما توصیه می کنیم از محصولات سایت ما دیدن فرمایید.

قیمت جدیدترین مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه

قیمت جدیدترین مدل کاشی و سرامیک آشپزخانهدر این مرکز کاشی و سرامیک به دو صورت عمده و خرده بصورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد. شما می توانید جهت استعلام قیمت جدیدترین مدل کاشی و سرامیک آشپزخانه با ما در تماس باشید.

نحوه خرید انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه

نحوه خرید انواع کاشی و سرامیک آشپزخانهدر این مطلب انواع کاشی و سرامیک با توجه به ساختار و کاربرد آنها برای شما کاربران عزیز گردآوری شده است.  انواع کاشی عبارتند از:

  • کاشی پرسلانی: این کاشی در دمای بسیار زیاد پخته می شود. به همین علت تراکم، مقاومت و سختی بالاتری نسبت به سایر کاشی ها دارد.
  • کاشی بدنه: این کاشی به منظور نصب بر روی بدنه دیوار می باشد که با حرارت معمولی و به صورت طبیعی خشک می شود. به همین علت استقامت کمتری نسبت به سایر کاشی ها دارد.
  • کاشی سه بعدی: یکی از جدیدترین انواع کاشی است که از تکنولوژی روز چاپ در آن استفاده شده و با بهره گیری از خطای چشم کاشی را عمق دار جلوه می دهد.
  • کاشی کف: این محصول تحت عنوان سرامیک شناخته می شود که از لحاظ لعاب و استحکام بسیار با دوام بوده و در کف آشپزخانه و سالن مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت کاشی طلایی آشپزخانه با توجه به ابعاد و جنس آن متفاوت است. شما می توانید جزئیات محصولات را در سایت مشاهده نموده و سپس جهت خرید انواع سرامیک و کاشی از طریق سایت اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی متنوع ترین مدل کاشی و سرامیک

فروشگاه اینترنتی متنوع ترین مدل کاشی و سرامیک فروشگاه اینترنتی کاشی همواره در تلاش است که با مشاوره دقیق، مشتریان خود را در انتخاب محصول مرغوب با قیمت مناسب راهنمایی کند. شما عزیزان می توانید در مدت زمان کمی انواع مدل کاشی آشپزخانه و سرامیک را مشاهده و خریداری نموده محصول را بدون واسطه و با قیمت کم، درب محل تحویل بگیرید.

شما در خرید اینترنتی می توانید علاوه بر اینکه در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید، به محصولات زیادی دسترسی پیدا کنید. از کاربرد و خصوصیات محصولات در مدت زمان کمی آگاهی پیدا کنید و سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.