تیشرت مردانه مخمل بخرید تا ظاهری لاکچری داشته باشید

تیشرت مردانه مخمل که حاوی کمی الهام هستند می توانند به شما کمک کنند تا ذهنیت درستی برای یک فعالیت داشته باشید. من می دانم که پوشیدن چیزی مانند تی شرت و افتخار قبل از رفتن به باشگاه به من یادآوری می کند که باید سر کار بروم.

یک سه راهی گرافیکی نیز می تواند شروع کننده خوبی برای مکالمه باشد، اما پیام نباید بر برداشت اول شما غلبه کند و حتی قبل از اینکه دهان خود را باز کنید، واکنش نامطلوبی ایجاد نکند. با تی شرت خود رهبری نکنید

(به هر حال، اگر یک سری تی های گرافیکی از دبیرستان یا کالج دارید که دیگر واقعاً قابل پوشیدن نیستند، اما به دلایل احساسی نمی توانید از شر آنها خلاص شوید، یک راه حل خوب این است که آنها را به یک لحاف تبدیل کنید.)


تی شرت های سفید یا خاکستری تک رنگ را با جین تیره یا خاکی ست کنید، ظاهری فوق‌العاده کلاسیک که اشتباه کردن آن سخت است. یقه های کرون با رنگ های خاکی به خصوص هوشمندانه به نظر می رسند.

تی‌های سرمه‌ای/آبی را با رنگ‌های خاکی ست کنید. شلوارهای روشن‌تر با پیراهن تیره‌تر معمولاً بهتر از آبی روی آبی به نظر می‌رسند.

اگر رنگ غالب یک سه راهی گرافیکی تیره است، آن را با قسمت پایینی روشن تر جفت کنید و بالعکس.

با دقت لایه گذاری کنید. در حالی که برخی از افراد مدرن ظاهر ژاکت/بلیزر + تی شرت اسپرت را اتخاذ کرده اند، بسیاری از کارشناسان استایل طرفدار زیادی از آن نیستند. رسمی بودن نسبی شیشه های ژاکت با معمولی بودن سه راهی. اگر می خواهید تی را زیر یک کت اسپرت قرار دهید، کت باید یک کت مخصوصا غیر رسمی باشد بافت، پارچه نرم و پارچه طبیعی را در نظر بگیرید. حتی در این صورت، اگر سه راهی را با یک دکمه معمولی عوض کنید ظاهر بهتری خواهد داشت.

از طرف دیگر، یک تی شرت می تواند زیر یک ژاکت چرمی یا بلوز (بالا à la Dean)، یا حتی یک ژاکت ژاکت کش باف پشمی فوق العاده به نظر برسد.