تلویزیون سامسونگ سری 7 55 اینچ از ضایعات پلاستیکی درست می شود

“به طور کامل! بهتر از این نتونستم بیانش کنم و من حتی یک کلمه اضافه می کنم: روشن! صدا نیمی از تجربه است. اگر مثل من فیلم ها یا بهترین سریال های نتفلیکس را دوست دارید.

به جرات می توانم بگویم که صدا در تلویزیون سامسونگ سری 7 55 اینچ ضعیف نشده است، برعکس! اگر واقعاً احساسات خالص را می خواهید، همیشه می توانید یک نوار صوتی اضافه کنید.

می خواهید با صدای خوبی همراه شوند. به همین دلیل است که در چند سال گذشته بلندگوهای اضافی را به تلویزیون‌های Neo QLED و OLED خود اضافه کرده‌ایم.

مدل های بالاتر ما دارای بلندگوهای پایینی، جانبی و حتی بالا هستند و همه آنها از Dolby Atmos پشتیبانی می کنند. با وجود اینکه تلویزیون ها روز به روز نازک تر می شوند.

سامسونگ طیف بسیار وسیعی از نوارهای صوتی را ارائه می دهد: از نوارهای صوتی فشرده بدون ساب ووفر تا نوارهای صوتی واقعی سینمایی با پیکربندیDolby Atmos پیشرفته ترین استاندارد صدا برای سینما است.

که به شما امکان می دهد صدا را نه تنها از جلو، پهلو و پشت، بلکه از بالا نیز بشنوید. نوعی تجربه صدای سه بعدی. در سالن های سینما، آنها این کار را با آویزان کردن دقیق ده ها بلندگو در اطراف اتاق انجام می دهند.

کاری که نمی خواهید یا نمی توانید در خانه انجام دهید. بنابراین ما یک رویکرد عملگرایانه داریم: با قرار دادن بسیار دقیق بلندگوهای نوار صوتی و هدف قرار دادن آنها به سمت دیوار یا سقف، به نظر می رسد صدا از بالا یا از کنار می آید.

تکنیکی که نتایج واقعا شگفت انگیزی را به همراه دارد. ما چندین سال است که روی این موضوع با آزمایشگاه صوتی سامسونگ در کالیفرنیا کار می‌کنیم، جایی که می‌توانیم با بهترین مهندسان صدا تماس بگیریم.