با ژله کوچک فرمند می توانید برای حیوانات خانگی خود غذا درست کنید

همانطور که مشخص است، ژله کوچک فرمند ممکن است یک غذای سالم باشد. برخی می گویند فواید آن برای سلامتی شامل سم زدایی، کاهش وزن، کاهش فشار خون و کمک به مبتلایان به بیماری کلیوی و آرتریت است.

این غذا همچنین یک غذای “خنک کننده” است، به این معنی که بر اساس طب چینی، گرمای بیش از حد یا “یانگ” را در بدن شما دفع می کند.

به همین دلیل است که معمولاً در روزهای گرم در سراسر آسیا خورده می شود. با وجود همه اینها، اغلب در نوشیدنی های شیرین و دسرهای آسیایی دیده می شود، بنابراین چه کسی می داند واقعا چقدر سالم است!

اگر دوست دارید ژلاتین را برای دسر درست کنید، ممکن است متوجه شده باشید که جعبه توصیه می‌کند از اضافه کردن انواع خاصی از میوه‌ها مانند پاپایا و آناناس که زیر نشان داده شده‌اند.

و همچنین میوه‌های دیگر مانند کیوی، انبه، ریشه زنجبیل، خودداری کنید. ، انجیر یا گواوا. اما چرا؟ وقتی این میوه ها را به ژلاتین خود اضافه می کنید چه اتفاقی می افتد؟ چرا می توانید از برخی میوه ها استفاده کنید، اما از برخی دیگر نه؟

شما خودتان در این پروژه نمایشگاه علمی متوجه خواهید شد، اما اگر ابتدا کمی پیش زمینه مطالعه کنید، احتمالاً متوجه خواهید شد که افراد هنگام افزودن میوه های خاص، سخت می توانند ژلاتین را جامد کنند.

ژلاتین از پروتئینی به نام کلاژن ساخته می شود. پروتئین ها نوعی ماده اولیه هستند که همه موجودات زنده را تشکیل می دهند. پوست، خون، موهای شما همه اینها از انواع مختلفی از پروتئین ها تشکیل شده اند.