با ریختن سرکه لیمو در باگ جت جنگی سرعتش را 2 برابر کردند

آیا باید به قابلمه ها و ماهیتابه های خود درخشندگی بدهید، میز ناهارخوری خود را جلا دهید یا لکه زنگ زدگی را پاک کنید؟ فقط کمی لیمو بردارید! سرکه لیمو برای تمیز کردن عالی عمل می کند.

کیفیت اسیدی و رایحه تازه می تواند در خانه معجزه کند و می تواند مانند سفید کننده ها عمل کند. حتی می‌توانید از پوسته‌ها استفاده کنید تا کمی درخشندگی به آن اضافه کنید و همه چیز را تند و تیز نشان دهید.

از آشپزخانه گرفته تا اتاق رختشویی، تا هر قسمت دیگر از خانه، تمام راه های استفاده از لیمو را در خارج از آشپزی کشف کنید.

برای روشن شدن تابه های آلومینیومی کسل کننده، یک لیمو را از وسط نصف کنید و قسمت بریده شده را روی داخل و خارج تابه بمالید. آبکشی نکنید.

با پارچه نرم بمالید. پوست را برای صیقل دادن شیرهای آب کروم و سخت افزار کابینت ذخیره کنید. پوست را روی فلز بمالید، با آب خنک بشویید و با یک پارچه نرم خشک کنید.

برای درخشندگی قابلمه های استیل و مسی، یک لیمو را از وسط نصف کرده و در نمک فرو کنید. روی سطوح فلزی بمالید تا کدر و کثیف از بین برود. خوب بشویید و با یک پارچه نرم خشک کنید.

سنگ مرمر زیباست، اما از آنجایی که سنگ متخلخل است، می تواند به راحتی با قهوه، چای یا غذاهای حاوی گوجه فرنگی لکه دار شود. یک لیمو را از وسط نصف کرده و در نمک فرو کنید.

لکه ها را به سرعت مالش دهید و سپس کاملاً بشویید. هرگز آب لیمو را برای مدت طولانی روی لکه نگذارید زیرا ممکن است اسید به سطح مرمر آسیب برساند.

مواد معدنی را هر ماه با اضافه کردن یک دوم فنجان آب لیمو به همراه مقداری آب جوش به دستگاه پاک کنید. یک چرخه گرمایش کامل و سپس یک چرخه دیگر را با آب ساده اجرا کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.