استفاده از کنسرو بادمجان یک و یک برای درمان سرماخوردگی

و آیا واقعا جای تعجب دارد؟ انبار کردن آنها هزینه زیادی ندارد، تقریباً توسط هر فروشگاه دلاری و سوپرمارکتی حمل می شود، و پس از باز شدن، بادمجان ها را می توان در انواع وعده های غذایی لذیذ گنجاند تا حتی گرسنه ترین افراد را سیر کند.

از دیدگاه نگهداری مواد غذایی، بادمجان های کنسرو بادمجان یک و یک شده جذاب هستند زیرا در قفسه ماندگاری دارند. به عبارت دیگر، آنها نیازی به نگهداری در یخچال ندارند.

و با این حال، هیچ غذایی برای همیشه ماندگار نیست. حتی غذاهای کنسرو شده که برای ده ها سال برای خوردن بی خطر می مانند، در نهایت طعم و ارزش غذایی خود را با گذشت زمان از دست می دهند.

بنابراین بیایید در مورد مدت زمان ماندگاری بادمجان های کنسرو شده (و نحوه نگهداری آنها) صحبت کنیم. کنسرو کردن یک راه عالی برای حفظ بادمجان ها همراه با بیشتر ارزش غذایی آنها برای مدت زمان طولانی است. همچنین مقرون به صرفه است.

زیرا بادمجان های کنسرو شده را می توان با خیال راحت بدون نیاز به یخچال یا انجماد نگهداری کرد. اینکه این مدت دقیقا چقدر باشد بستگی به روش نگهداری دارد.

به عنوان یک قاعده کلی، غذاهای کنسرو شده تجاری برای مدت طولانی تری نسبت به غذاهای کنسرو خانگی ایمن می مانند، زیرا فرآیند کنسرو کردن کاملاً کنترل می شود.

ظروف قوطی های حلبی، شیشه های شیشه ای با درب و کیسه های مایلار بسیار قابل اعتماد هستند. بادمجان های کنسرو شده تجاری که به درستی ذخیره شده باشند، برای مدت نامحدودی برای خوردن ایمن می مانند.

اما بادمجان های کنسرو شده بهترین کیفیت خود را تنها تا 2-3 سال حفظ می کنند. پس از آن، آنها شروع به از دست دادن مشخصات طعم و محتوای ویتامین خود می کنند.