اجاق گاز صنعتی جان کودک 5 ساله ای را گرفت

رویه های داغ تجاری که با یک اجاق گاز صنعتی مسطح طراحی شده اند، شبیه به کوره هستند. با این حال، بر خلاف توری ها، رویه های داغ برای پختن با قابلمه و تابه ساخته می شوند.

سطح رویه داغ معمولاً دارای یک الگوی گرادیان گرم است که با حرکت به سمت مرکز گرمتر می شود. اجاق گازهای تجاری علاوه بر پیکربندی های مختلف تاپ، می توانند با انواع پایه ها نیز تجهیز شوند.

پایه ها می توانند شامل فر، کابینت، پاها و غیره باشند. محدوده های گاز تجاری با پایه های اجاق گاز را می توان به کوره های استاندارد، همرفتی یا صرفه جویی در فضا مجهز کرد.

پایه‌هایی با اجاق‌های استاندارد که به آن اجاق‌های معمولی نیز می‌گویند چیزی است که اکثر مردم با شنیدن کلمه «فر» به آن فکر می‌کنند.

آنها محصول را با استفاده از دو عملکرد گرمایشی مختلف گرم می کنند. فر غذا را با حرارت دادن از پایین و با استفاده از حرارت بالای حفره فر می پزد.

با استفاده از یک فن ساخته شده در داخل حفره فر، اجاق های همرفتی با گردش هوای گرم شده در اطراف محصول، غذا را پخت می کنند و غذا را قادر می سازند سریعتر و یکنواخت تر بپزند.

این اجاق‌ها را می‌توان با پیکربندی‌های دیگری مانند اجاق‌های همرفتی دیگر، اجاق‌های استاندارد و کابینت‌ها جفت کرد. یک مدل باریک تر از یک اجاق استاندارد.

اجاق های صرفه جویی در فضا برای استفاده در آشپزخانه هایی با فضای محدود ایده آل هستند. اگر می خواهید مقدار کمتری از محصولات را بپزید، این اجاق ها عالی هستند.

نقطه ضعف آنها این است که نمی توانید تابه های سایز کامل را داخل آنها قرار دهید. پایه های ذخیره سازی فضایی را برای نگهداری ظروف آشپزی و سایر اقلام فراهم می کند. این نوع پایه‌ها برای رستوران‌هایی که قبلاً اجاق گاز مستقلی دارند ایده‌آل هستند.